Nedpress???

gojinta_di

Flørter med forumet
Hvor tidlig har dere kjent nedpress? Jeg er nå 32+2, og jeg kjenner det skikkelig.. Hadde ikke noe nedpress i det hele tatt forrige svangerskap. Er akkurat som noe tungt presser på fra innsiden av tissen, også kjenner jeg det i rompa.. Som om jeg må på do liksom. (beklager beskrivelsen altså! ;-) )

Jeg er 34+ et eller annet og har ikke kjent nedpress enda så vidt jeg har klart å definere

Jeg har hatt nedpress i noen uker, men har vært bedre nå siste dagene. Jeg er 35+3 og er førstegangsfødene. Har begynt å forberede meg på desemberbaby :p

Hvor tidlig har dere kjent nedpress? Jeg er nå 32+2, og jeg kjenner det skikkelig.. Hadde ikke noe nedpress i det hele tatt forrige svangerskap. Er akkurat som noe tungt presser på fra innsiden av tissen, også kjenner jeg det i rompa.. Som om jeg må på do liksom. (beklager beskrivelsen altså! ;-) )
Jeg har også hatt nedpress i noen uker nå. Jeg er 35 uker.

Jeg har også hatt nedpress i noen uker nå. Jeg er 35 uker.

Samme her, 35+5 her .
Ble bedre for noen dager siden men nå har det kommet tilbake , stikker mer enn tidligere også nå d

Jeg har det omtrent hele tiden den følelsen av å gå på do konstant, nesten blitt manisk til slutt..er jo bare en liten dråpe som kommer hver gang selv om det føles som jeg holder på å sprenge blæra mi!! Skikkelig ubehagelig altså:arghh::)

Nedpress har jeg hatt lenge nå (35 uker idag), men idag har i tillegg underlivet begynt å bevege seg når mageboeren romsterer rundt! Skikkelig ekkelt, når han sparker fra eller beveger hodet kjenner jeg at underlivet beveger seg/buler når jeg holder hånda på :-O kan ikke huske å ha kjent det med noen av de to andre.

Er 32+2 selv. Har ikke nedpress. Startet først helt på slutten sist svangerskap, så jeg tror det lar vente på seg. Er jo skikkelig ubehagelig!

32+3 og har hatt nedpress i noen uker. Er ganske slitsomt. Men blir på en måte vant til det også. Hadde det enda tidligere sist.

33+4 i dag, og har hatt nedpress av og på i noen uker :-) Det er rett og slett mindre behagelig, for å si det mildt!! Kjennes jo ut som han vil røske med seg alt inni der og dra det ut:-P Har det ofte hvis jeg har ganske full blære, blir som regel litt lettere etter jeg har vært på do:-) Men det kan også komme plutselig hos meg, hvis jeg sitter i sofaen f.eks, blæh:-P

Litt usikker på hva jeg skal kalle det, men babyen dunker stadig nedi bekkenet/lysken/skambeinet, og til tider kjennes det til og med ut som om det er en hånd der. Det begynner å bli både slitsomt og plagsomt!

begynnte med nedpress for ca to uker

Begynte å kjenne nedpress for 4 uker siden, er nå i uke 33 - gleder meg til ungen er ute for å si det slik! :P

Vet ikke helt hva nedpress er jeg selv om dette er 3dje graviditeten.. I dag har det kjentes ut som jeg bærer et stort tungt egg i bekkenet men om det er nedpress vet jeg ikke:) men stikkingen, stramminger og støt lignende følelser har jeg støtt :)

Back
Topp