Nedpress

Linnis

Glad i forumet
Har hatt skikkelig til nedpress nederst i magen/ underlivet helt siden i ettermiddag...kan kjenne at det trykker på og vrir seg nedover, blir også uvell/småkvalm av dette da magen strammer seg veldig. Det er som noe vil ut..flere som har kjent noe til dette spess nå??

Nedpress har jeg ikke kjent enda. Jeg synes tidvis det kjennes som om jeg har et hode i trusa, men da er jeg bare hoven nedentil, det er vondt å gå av det, og jeg ER virkelig hoven så det er nesten et hode i trusa, men altså, ikke noe innvendig nedpress.

Jeg har kjent masse ubehagelig og vond nedpress siste uken. Er 33+5 i dag :)

Bokstavelig talt hode i trusa ja, kjenner hele "understellet" er som en håndball...:wacky: Er i uke 33+4 selv men ikke kjent det så intenst som i dag altså:)

Bokstavelig talt hode i trusa ja, kjenner hele "understellet" er som en håndball...:wacky: Er i uke 33+4 selv men ikke kjent det så intenst som i dag altså:)
Kanskje lille driver og fester seg??:-) Spurte jm hvordan man egentlig merker det før i dag, og da sa hun at mange sier at "det føles som om man har et hode mellom beina":-P

Kanskje lille driver og fester seg??:-) Spurte jm hvordan man egentlig merker det før i dag, og da sa hun at mange sier at "det føles som om man har et hode mellom beina":-P
Men hode i trusa-følelsen har altså jeg hatt helt uten nedpress. Rett og slett hoven

Ikke nedpress her. Men er bare 31 uker. Føler han ligger høyt egentlig. Eller han ligger ganske langt ned i forhold til nr. 1. Men han har ikke sunket ned i bekkenet. Kjenner hikking ved truselinningen ;)

Jeg har kjent at noen prøver å presse noe ned i trusa, og noe som skrur så det kvesser bekkenet innvendig, men så i dag føltes det ut som hele bekkenet mitt var fylt med gelè...... han skulle ikke ha festet hodet for to uker siden, men han har lagt seg ned med hode, men skal ikke til JM slutten av neste uke..... lol 33+3

Hoven og øm så det er vondt å gå ja, det er ekkelt! Det ER virkelig hovent og stort, jeg har sjekka

Har hatt nedpress i ca 2 uker nå. Skikkelig plagsomt. Er bare 30+6 også. Så blir nok som sist, å gå med nedpress i mange uker før fødselen. Hadde nedpress tidligere sist og gikk til uke 38. Mest ekkelt er når det kjennes ut som om han skal strekke ut hendene sine der nede.

Har vært den hode i trusa følelsen en ganske god stund her også, men er slik et trøkk nedi der nå at jeg må legge meg ned til tider:happy:

Jeg kniper igjen for harde livet jeg, er jeg på beina ei stund kjennes det ut som han er på vei ut. Ligger dypt nede i bekkenet med hodet, og det kjennes, ikke bare at det trykker veldig nedover men må på do hele tiden også. Men på den positive siden da, jo lengre ned i bekkenet han ligger jo bedre blir bekkenløsninga, virker som det bler mer stabilt :)

Back
Topp