Nedpress

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hvordan opplever dere nedpress, altså hvordan kjennes det ut?
Jeg har en del stikkinger i skjeden, kan dette være nedpress?

Jeg kjenner ingen nedpress.. Babyen var "knapt festet" 40+2, og regner med at hodet må være langt nede i bekkenet for at man skal kunne kjenne nedpress..? Jeg har stikninger da, med trodde nedpress kjentes mer ut som at babyen er "på vei ut"? :) Et veldig press mot bekkenbunnen, og noen beskriver det som at de har en fotball mellom beina :P

Stikkinger kjennes anderledes ut enn nedpress. Når man har nedpress så kjennes det ut som det er noe som presser når man går f.eks. Man føler seg tung der nede.

Jeg hadde nedpress i mitt forrige svangerskap, men ikke nå. Men nå har jeg en del stikkinger :)

Stikkinger kjennes anderledes ut enn nedpress. Når man har nedpress så kjennes det ut som det er noe som presser når man går f.eks. Man føler seg tung der nede.

Jeg hadde nedpress i mitt forrige svangerskap, men ikke nå. Men nå har jeg en del stikkinger :)

Hva er stikkingene da? Kjenner det samtidig som at det er noe som presses nedover, spesielt når babyen rører på seg. Hodet er festet :)

Jeg har mye nedpress hvis jeg går, kjennes av og til ut som at en basketball trykker nede :P utrolig unehagelig til tider.

Jeg har mye nedpress og gjør ofte vondt når det holder på som verst. Da presser det skikkelig der nede og føles ut som om bekkenet sprenges! Stikkinger kan være så mye annet?! Kan være babyen som kiler deg fra innsiden? :P eller modning!

Jeg har mye nedpress og gjør ofte vondt når det holder på som verst. Da presser det skikkelig der nede og føles ut som om bekkenet sprenges! Stikkinger kan være så mye annet?! Kan være babyen som kiler deg fra innsiden? :P eller modning!

Hehe, får da ikke håpe at babyen befinner seg i skjeden :p
Men modning kan det nok være ☺

For meg er nedpress som at jeg må veldig tisse, det er tungt i bekkenet, spesielt når jeg går. Har ikke så mye stikkinger.

Hva er stikkingene da? Kjenner det samtidig som at det er noe som presses nedover, spesielt når babyen rører på seg. Hodet er festet :)
Spurte jordmor om stikkingen idag, hun sa det var at babyen kom borti noen nerver.. Høres logisk ut! Er veldig ubehagelig da :/

De stikkingene du kjenner tror jeg rett og slett er for at hodet er festet og det kan klemme litt på nerver osv. Hodet er festet her og og det var etter det stikkingene begynte :) men du kan jo ha nedpress samtidig også :)

Back
Topp