Nedpress?

Føler det skal komme noe ut anytime. Sitter jeg på huk, kjenner jeg hvor hoven jeg er. Det buler liksom :o

Jeg hadde skikkelig nedpress følelse her for ei lita beite sia, hoven nedentil ble jeg og. Jeg er fortsatt hoven men siden lillebror ligger i tverrleie så er det hvertfall ikke han som driver å presser på :P

Føler det skal komme noe ut anytime. Sitter jeg på huk, kjenner jeg hvor hoven jeg er. Det buler liksom :o
Sånn er det her og... Eller når jeg bommelommer, så føler jeg at det straks kommer ett hode ut :p

Jeg kjenner det samme, spesielt når jeg sitter på do! Men sånn har det vært for meg siden uke 25 allerede tror jeg :) føles som noe skal komme ut ja.. Så rar følelse!

Sa nettopp til mannen at det føles som han presser nedover. Skikkelig vondt I underlivet og er hoven... Er 34+5, sikkert vanlig :P Men ikke godt

stod å vasket opp istad og kjente ett voldtsomt trykk nedentil:eek: Hadde samme følelse da jeg var på do i natt, kjente at jeg var hoven:p

Samme med meg, men jeg har jo prolaps som følge av første svangerskap. Tror det er vanlig å føle litt trykk i dette stadiet av svangerskapet, men anbefaler alle å gjøre knipeøvelser just in case.

Back
Topp