Nedpress!

fruhåpfull

Blir kjent med forumet
Noen erfaringer? Jeg er i dag i uke 35+0 (36+1 i følge mens-termin) og har hatt nedpress en stund med følelse av at jeg må tisse, spesielt når jeg går. Men i går vil jeg si nedpresset ble betraktelig kraftigere. Har nå nedpress både foran og bak i bekkenet, og det føles som om jeg må på toalettet HELE tiden.. Prøver å lese litt på nett, men alle som beskriver nedpress, beskriver det i forbindelse med fødsel. Jeg syns jo det er veldig tidlig hvis kroppen gjør seg klar allerede.. Noen som har gått med slikt nedpress i flere uker? Eller som har opplevd nedpress på annen måte?

Jeg har hatt sånn litt til og fra egentlig. Det betyr vel at de legger seg tilrette nedi der, men fødsel trenger ikke være rett rundt hjørnet fordet. Jeg hadde det veldig sånn for to uker siden, men synes det har lettet litt. Kjenner det mer inne i mellom. :) jeg er 36+2 (tror jeg) ;)

Åh, godt å høre at det kan lette litt! Jeg har ikke kjempelyst å gå slik i flere uker, kjenner jeg. Tror jeg har flydd på toaletter 10 ganger i dag uten at noe skjer. Ubehagelig og slitsomt! :p

Noen erfaringer? Jeg er i dag i uke 35+0 (36+1 i følge mens-termin) og har hatt nedpress en stund med følelse av at jeg må tisse, spesielt når jeg går. Men i går vil jeg si nedpresset ble betraktelig kraftigere. Har nå nedpress både foran og bak i bekkenet, og det føles som om jeg må på toalettet HELE tiden.. Prøver å lese litt på nett, men alle som beskriver nedpress, beskriver det i forbindelse med fødsel. Jeg syns jo det er veldig tidlig hvis kroppen gjør seg klar allerede.. Noen som har gått med slikt nedpress i flere uker? Eller som har opplevd nedpress på annen måte?
Jeg har tolket det som bekkenet mitt. Har hatt det slik i 8-10 uker nå.

Jeg har hatt kraftig bekkenløsning, spesielt i symfysen, siden uke 20, men ikke med følelse av at jeg rett og sett må nummer to på do hele tiden. :p Det kom først i går, veldig slitsomt! Hvis du har gått slik i 8-10 uker, syns jeg synd på deg!
Følelsen av at jeg har måtte tisse når jeg går har jeg hatt en stund, jeg vil også karaktisere det som en helt annen følelse enn symfyse-problemer, det er ikke vondt på en måte.. Men alle kjenner jo ting forskjellig ;)

Har hatt det slik siden tidelig desember, ga seg litt ett par uker men er tilbake for fullt. Kjennes ut som babyen skal samle ut ;).

Back
Topp