Nedpress???

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hvordan føles dette ut? Er 34+2 og leser at så å si alle har nedpress men det har ikke jeg?? Lest st det føles ut som en ballong mellom beina og jeg har iallefall ikke følt det.
Er det normalt å ha?

Lykkelig gravid ❤️

For meg går det mer på følelsen av at blæra sprenger så fort jeg reiser meg opp eller setter meg i en stilling som ikke avlaster mage og bekken. Antar det er individuelt hvordan det føles.

For meg går det mer på følelsen av at blæra sprenger så fort jeg reiser meg opp eller setter meg i en stilling som ikke avlaster mage og bekken. Antar det er individuelt hvordan det føles.

Sånn er det her også, det presser.

Hadde litt nedpress når jeg kjørte bil for en ukes tid siden, kjentes mer ut som at underlivet fikk høyt press og ble hovent. Men ikke store greiene :)

Jeg har mye nå men hadde ingenting med første faktisk. Tror ikke man må ha det!

Jeg opplever det slik at det rett og slett føles ut som noe presses ut mellom beina på meg(bare høyere oppe selvfølgelig). Det er ubehagelig å gå og sitte. Gjør meg veldig grinete fordi det er en utrolig ekkel følelse å gå rundt sånn. Er veldig øm i underlivet også så tror han klemmer på noen nerver.

Jeg hadde forresten ikke noe nedpress med første. :)

Har ikke merket noe her heller. Annet enn i sta. Da jeg gikk på sentret og alt presset ned. Og føltes som at blæra skulle dette ut. Kan det være nedpress?

Jeg har ikke det heller, så slapp av:)
Kan ikke huske det fra forrige mann heller.

Jeg opplever det slik at det rett og slett føles ut som noe presses ut mellom beina på meg(bare høyere oppe selvfølgelig). Det er ubehagelig å gå og sitte. Gjør meg veldig grinete fordi det er en utrolig ekkel følelse å gå rundt sånn. Er veldig øm i underlivet også så tror han klemmer på noen nerver.
Akkurat slik har jeg også det. Føler at hele underlive er mørbanket.
Hadde litt nedpress på siste, men ikke slik som det her.

Back
Topp