nedpress

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Flere som sliter med nedpress? Noen ganger er det så ille at det er ubehagelig å gå. Tok det opp med legen tidligere i uken men hun mente det ikke var noe å bry seg om... Hadde det overhodet ikke ned førstemann så funderer bare litt på om det er vanlig....

Jeg har en del samt stikninger nedentil. Ring føden hvis du er usikker;) syns aldri legen gir noe godt svar!

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Aner ikke.

Har selv hatt litt nedpress til tider, men ikke tenkt så veldig mye over det.

Kanskje høre med JM? Eller Føden som Masemamma nevner :)

Ja får ta å høre hvis det ikke gir seg... Hadde det bare vært litt hadde jeg ikke tenkt noe over det men kan ha vanskeligheter med å gå noen Ganger. Skal til legen igjen på mandag så får spørre på nytt :-P

Jeg får det hver gang jeg reiser meg og har fått beskjed om at jeg bare må knipe bekkenmusklaturen (har ikke spurt lege). Trodde det var relativt vanlig:)

Jeg har også litt nedpress. Synes det er tidlig, siden jeg bare er 21+5, men det er heldigvis ikke hele tiden.

Kynnerne mine kan minne om nedpress. Snakk me føden. De er proffe altså.

Har ganske mye nedpress. Snakket med legen på sykehuset om det nå for noen dager siden. Hun sa det at babyen lå med hodet veldig langt ned allerede og at det var grunnen. Jeg har hatt mye vonde kynnere, falske rier, muligens premature rier og blødninger hele veien. Men vi sjekket livmorhalsen min nå og ingenting har påvirket noe, så ingen prematur fødsel på gang... Så hos meg er altså dette nedpresset, stikningene og smertene ikke farlig ser det ut til...

Back
Topp