Nedpress?..

De siste dagene har vært betydelig tyngre. Og i dag har jeg opplevd det nærmeste jeg kommer nedpress. Eller er det egentlig nedpress? Et ønske og behov for å "løfte" opp magen, for å lette trykket nedover. Trykk nedover og mot tissen. Må på do hele tiden, men det kommer ingen ting. Foruten noen dråper kanskje. Slik har det vært i hele dag. Og når jeg var ute å kjørte i dag, tok jeg en ekstra pause for å stå oppreist litt. Kjøreturen var hele 15 min lang!

Noen andre som føler det slik? Skal til fødselsamtale i morgen hos jordmor, gleder meg til å lufte tankene for henne da!

Jeg vet liksom ikke riktig hvordan nedpress skal kjennes, men de siste dagene har jeg hatt følelsen av at magen liksom er "full" og presser utover. Litt som når jeg var oppblåst i 1.trimester, kanskje.. mest behagelig å ligge, føler at magen siger litt tilbake da. Dobehovet melder seg stadig :P

Fikk luftet tankene mine i dag! Kunne være nedpress. Men så lenge det ikke var regelmessige og etter hvert hyppigere, så var det ikke farlig! Må bare vende meg til at han legger seg til rette og resten av tiden kommer til å være litt tyngre på mange måter:-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har det helt likt som du beskriver.. Fint at du har fått beskjed om at det ikke er noe farlig, da vet jeg det :D

Er det noen av dere som har hatt det slik at plutselig så kjennes det ut som om at det er noe på vei ut?? Jeg har hatt en god del kynnere i dag, å når jeg skulle gå så kjentes det plutselig ut som om noe var på tur ut.. var ingenting altså , bare lurer på om det er normalt? Eller

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eller er det samme som dere snakker om her??

Jeg har enkelte perioder med mye nedpress.. Litt ekkelt og litt ubehagelig :p

Er det noen av dere som har hatt det slik at plutselig så kjennes det ut som om at det er noe på vei ut?? Jeg har hatt en god del kynnere i dag, å når jeg skulle gå så kjentes det plutselig ut som om noe var på tur ut.. var ingenting altså , bare lurer på om det er normalt? Eller

Ja jeg kjenner d til tider.. Innbiller meg at d er bekkenløsning.. Idag, forresten, gikk jeg ut av bilen og kjentes ut som om noen stakk meg med kniv inn i tissen.. Noen andre som har hatt d? Gikk over etter at jeg sto litt og bøyde meg over bordet..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er slik jeg hadde det:/ fryktelig ubehag, det Ga seg åsså kom d litt tilbake etter ei stund..

Godt å høre at flere har sånn type press nedover! Får tenke at det er sunn forberedelse som kroppen styrer selv:-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp