Nedpress...

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
..... følelse!!! Går det ann å ha den følelsen så tidlig? Kjennes som et press innenifra i underlivet. Eller er det bare "ømt" eller noe annet..? Noen innspill? Er 14 uker i morgen :oops:

Har kjent noe lignende ja..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har også kjent den følelsen, kjente den i uke 11-12.. er nå uke 14

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Aha trodde nesten det var jeg som var små rar jeg :D Kjenner det spesielt når jeg har stått og gått mye!!

jeg har hatt det jeg og nevnte det til jm hu heva ikke øyen brynet så regner med det er normalt hehe

Jeg har det :( Dette er nr 3, så har allerede kommet :(

På slutten med nr 2 klarte jeg ikke stå i butikk kø, det var gruuusomt ubehagelig :( Føltes ut som ungen datt ut:P

Åååh så godt å se at andre også har dette... Skrev en tråd om dette for litt siden... Har også vært plaget med dette... Kommer og går... Kjenner det verst når jeg står også går det litt vekk når jeg setter meg ned...men føler ikke at det presser ned, for hadde skikkelig nedpress me forrige mann noen dager før fødsel, men nå føles det som om jeg har hatt røff sex i timevis... Som om jeg er øm og sliten i musa som værker :p hehe... Er det sånn følelse eller skikkelig nedpress som om noe er på vei ut?

Åååh så godt å se at andre også har dette... Skrev en tråd om dette for litt siden... Har også vært plaget med dette... Kommer og går... Kjenner det verst når jeg står også går det litt vekk når jeg setter meg ned...men føler ikke at det presser ned, for hadde skikkelig nedpress me forrige mann noen dager før fødsel, men nå føles det som om jeg har hatt røff sex i timevis... Som om jeg er øm og sliten i musa som værker :p hehe... Er det sånn følelse eller skikkelig nedpress som om noe er på vei ut?

Haha så bra skrevet :D Nja kan kanskje beskrives som ovenfor, øm, verkende, pressende... Kjennes ikke ut som at noe detter ut enda :)

Hihi :p husker å føle på samme måte første og 2 dag når jeg hadde mensen... Har kjent det av og på i en god del uker og kjente aldri noe til dette med første mann....

Det har jeg kjent på. Kjennes ut som hele underlivet faller ut.

For meg er det et symptom på bekkenløsning.

Har det jeg også, kan ikke husker det kom så tidlig forrige gang... Får håpe den klorer seg fast litt til ;)

Jeg kan heller ikke huske denne følelsen med de to andre.. Kroppen oppfører seg vel forskjellig for hver gang :-) Da vet jeg i allefall at det ikke er grunn for bekymring!

Har det samma selv men her har deler av slo proppen gått også så hurra hehe satser på det går bra.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Har det samma selv men her har deler av slo proppen gått også så hurra hehe satser på det går bra.

Slimproppen?? Noen grunn til det, eller hva sier legen/jordmoren til det?

Slimproppen?? Noen grunn til det, eller hva sier legen/jordmoren til det?
Ja slimproppen forbanna ord liste hehe. Skal inn på sjekk i dag så venter på BarneVakten nå.

Jeg har hatt det og hverken lege eller jm så ut til å bry seg..

Back
Topp