Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det vært slik siden før jeg ble innlagt, og det blir bare værre.. må jo gå på do hele tiden, livredd det skal skje uhell pga presset.. men kniper for harde livetKnip igjen!Jeg kjenner også en del nedpress. Fikk forklart av legen sist at jeg kjenner det fordi han presser hodet ganske langt ned i bekkenet. Bruker å gå litt over når han snur på seg igjen. Hender det hjelper å dytte litt på han...
"Bra" det ikke bare er megJeg går å kniper ganske mye. . Føles rett og slett ut som han skal falle ut til tider.. hehe... meeeen tviler vel på d skal skje.. hehe. . Men forstår hva du mener![]()
Men er ikke noe større plaget med kynnere nå.. kan komme noen om jeg blir veldig aktiv, og dette går over når jeg slapper av.. så er vel ikke noe farlig da? Er jeg for avslappet nå?Her begynte det før første innleggelse. Men hvis det bare blir verre så burde du kanskje kontakte føden med tanke på at du akkurat har blitt skrevet ut?
Her er gubben på meg bare jeg tenker på å løfte en finger, får nesten ikke hente meg en brødskive selv.. så jeg må minne han på at litt aktivitet er bra, jeg kan ikke stivne helt bortDet er jo positivt om kynnere går over når du slapper avDu skal sikkert ta det mye med ro så tviler på at du får vært for avslappet, hehe. Jeg er ikke noe flink til å slappe av og ta det med ro dessverre.
Vil tro det stemmerJeg tror nok ikke det er noe farlig. Jeg fikk beskjed om at så lenge det går over og det ikke bygger seg opp som rier så var det normalt. Kynnere påvirker heller ikke livmorhalsen fikk jeg beskjed om![]()