Nedpress!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Nå kjennes det altså :p Var på tur i dag, og måtte skyndte meg hjem. Føltes ut som lillemann var på vei ut samtidig som jeg måtte både nr1 og nr2. Herlig følelse :p :D

Kjenner til den. De daglige småturene jeg må ut på kjennes det ut som om lille baby bare gliiir ut og jeg må gå å knipe igjen :P

Kjenner til følelsen.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nå kjennes det altså :p Var på tur i dag, og måtte skyndte meg hjem. Føltes ut som lillemann var på vei ut samtidig som jeg måtte både nr1 og nr2. Herlig følelse :p :D
Syns eg ser deg forte deg heim:p hehe skikkelig ubehagelig følelse :o

Kan dere forklare følelsen? Vil det si at det sprenger i bekkenet og liksom fyller seg opp nedover?! Gleder meg til det kommer;)

Jeg kjenner masse stikninger mellom beina og trykk/press. I tillegg føltes det i dag ut som om jeg måtte på do. Presset på både fremme og bak. Ga seg når jeg kom hjem på sofaen da :)

Jeg har ikke hatt noe sånn her. Betyr dette at jeg er veldig langt fra fødsel? ^^

-- tasting fra mobil --

Jeg har ikke hatt noe sånn her. Betyr dette at jeg er veldig langt fra fødsel? ^^

-- tasting fra mobil --
Ikke nødvendigvis. Har aldri hatt nedpress. Før forige fødsel fikk jeg ingen forvarsel, ikke noe særlig kynnere, ingen slimpropp, ingenting unormalt og var sikker på at jeg aldri kom til å føde den ungen.
Jeg var førstegangs og likevel kom storesøster i rakettfart vel å merke natt til 8 dagen på overtid. Har flere kynnere denne gang, ellers ingenting av de andre forvarslene enn så lenge..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ikke nødvendigvis. Har aldri hatt nedpress. Før forige fødsel fikk jeg ingen forvarsel, ikke noe særlig kynnere, ingen slimpropp, ingenting unormalt og var sikker på at jeg aldri kom til å føde den ungen.
Jeg var førstegangs og likevel kom storesøster i rakettfart vel å merke natt til 8 dagen på overtid. Har flere kynnere denne gang, ellers ingenting av de andre forvarslene enn så lenge..

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Åh dette var godt å høre!
Kjipt med overtid, men veldig fint å vite at ting kan skje uten forvarsel! Takk!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp