Nedpress!!

Anetta

Andre møte med forumet
Jeg har allerede MYE nedpress, og er bare 25 uker... det værste er at jeg har hatt det bra mange uker nå... Er det normalt?? Føles ut som jeg går med en ball mellom beina, og at høna rett og slett skal falle ut!! Ikke noe særlig. størst ubehag når jeg må på do.......:-/

Kjenner til det der, har hatt det slik noen uker allerede. Jeg greier ikke å stå lenge før det blir veldig vondt i underlivet (i tillegg til at rygg, hofter og bekken verker), og dobesøkene blir kortest mulig.

Uff da... Kjenner det bare litt når jeg sitter på do/gjør noe anstrengende... Er vel best å holde seg mye i ro hvis man har mye nedpress kanskje?

Jeg har også mye av det, sammen med mye kynnere som er ømme og vonde.
Jeg ble sjekka hos gynokolog nå om det hadde hatt noe virkning/blitt moden, men heldigvis ikke.
Men du burde nok ta det litt mer med ro, så det ikke blir noe ut av det for din del å. :)
vi vil jo helst ha de små i magehusene en liten stund til.... :)

Samma her- NEDPRESS! Hatt det sånn i ukevis jeg å, og mye kynnere....

Har hatt mye nedpress i alle tre svangerskapene så regner med det er veldig vanlig. Har jo blitt verre for hver graviditet:/ Er fryktelig ubehagelig.

Jeg kom på at jeg har det når jeg ikke er gravid også, under menstruasjonen. Kanskje det kan være noen hormoner involvert?

Jeg kom på at jeg har det når jeg ikke er gravid også, under menstruasjonen. Kanskje det kan være noen hormoner involvert?
Ja, samme her! Det er det jeg "trøster" meg med :) Men jeg vet ikke om det jeg kjenner er nedpress akkurat... det kjennes vondt og ømt ut, og veldig ubehagelig- men ikke som om at det skal komme noe ut liksom ;) Mer likt det jeg pleier å ha når jeg har mensen, bare en god del forsterket! ;)

Om dere har barn fra før, så kan det være at bekkenbunnen ikke er skikkelig trent. Leste det i sted..

Back
Topp