Nedpress

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Er det noen flere enn meg som merker dette? Jeg får det etter at jeg har vært på do. Utrolig ubehagelig!

Jeg har bare hatt det engang (heldigvis) Nei det er ikke mye behagelig :(

Her kommer det og går litt... Har perioder med stikninger og voldsomt trykk på alt der nede. Lite behagelig, men kommer vel an på leie til babyen. Kjenner det nok når de vrir seg ned i bekkenet :p

Har begynt å få det i det siste. Kanskje babyen som har tenkt å feste seg:) Håper i hvertfall det, da min har til nå lagt i tverrleie...

Han ligger godt nedi bekkenet med hode først, men har heldigvis ikke hatt noe nedpress enda, selv om det føles ut som om han skal grave seg ut noen dager :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mest "opp-press", dvs at han stanger i ribbeina- Kjenner ikke forskjell på hodet og rumpa, så jeg vet ikke hvordan han ligger. Men jeg kjenner iblant arm eller bein som dytter/sparker nedover. Litt ubehagelig, men er alltid glad for å kjenne bvegelser....

Jeg har problemer med å gå pga det.. Også blir jeg såå sliten av å gå sånn, presser skikkelig :(

Åjaaa! det er helt sykt hvor mye jeg har følt nedpress i den siste uken. jeg venter enda på ny ul......

Er det nedpress jeg kan ha opplevd? Har skjedd ett par ganger at de føles ut som at babyen skal ramle ut.Det er veldig vondt og jeg klarer ikke å stå oppreist...Noen som har opplevd dette?

Jeg har ikke opplevd noe nedpress selvom han ligger med hue ned og har gjort det i 4 uker allerede!

-- tasting fra mobil --

Har nedpress mange ganger til dagen. Spes hvis jeg har sittet en stund og reiser meg opp. I tillegg til en åreknute mellom beina som "hovner" opp!

Back
Topp