Nedpress?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
I dag på jobb fikk jeg et anfall med masse stikninger, press og ubehag. Måtte sette meg ned fordi jeg trodde seriøst ting var på vei ut.. Kjenner godt han ligger med hodet ned ja :p

Skal bli noen deilige uker på slutten her :P

Uff hørtes ikke mye godt ut. Jeg har heldigvis ikke opplevd det enda.. :hello2

Kjenner igjen den ja, ikke fra dette svangerskapet, men sist....

Hadde en slik en i dag jeg også, men her ligger han på tvers :P

Det kjente jeg for første gang i dag :( var ikke så greit hehe

Lurer på kortid eg skal få sånn skikkelig nedpress :p satser på at det er noen veke til :p

Jeg har det for nesten hver kynner nå, og syns kynnerne bare blir vondere og vondere nå :( Var ikke sånn med guttungen i det hele tatt....

Eg fekk da i dag og.. Fikk det ikke sist graviditet..Viste ikkje ka da va.. men eg trodde seriøst gutten va på vei ut.. Går da vekk igjen eller blir da sånn no frem til fødselen??

Håper det gir seg litt hvertfall

Da satser jeg på at det holder seg borte hele tiden :D

Jeg hadde det en del sist svangerskap og det har allerede begynt å komme i dette også. Kommer oftest i forbindelse med kynnere. Slitsomt...

Eg fekk da i dag og.. Fikk det ikke sist graviditet..Viste ikkje ka da va.. men eg trodde seriøst gutten va på vei ut.. Går da vekk igjen eller blir da sånn no frem til fødselen??

Jeg fikk et "anfall" i går.. Satt meg ned og slappa av litt.. I dag har jeg ikke hatt noe.. Hmm. Er vel mer konstant på slutten når babyen er tyngre og ligger langt nede. Men vi kjenner det nok sikkert når de beveger seg på en spesiell måte eller graver seg nedover.. Lillemann har lagt med hodet ned i 4 uker allerede. Nå kan han bli :)

Back
Topp