Nedpress?

Duplex

Forelsket i forumet
Jeg spør mye jeg, hehe.. men idag har jeg hatt veldig kynnere og det kjennes ut som bebissen sparker meg nedentil, så kjennes ut som h*n vil ut, hehe..slags nedpress.. noen flere som har hatt det slik?

Har dager hvor jeg kjenner meg litt tung i magen ja. Babyen sparker også ganske langt ned akkurat nå, men h*n flytter stadig på seg.

Hadde skikkelig nedpressfølese masse etter fødsel. Kjentes som om hele livmoren bare skulle falle ned når jeg stod eller gikk for lenge om gangen. Jeg var tilslutt hos lege etter 8 mnd og fikk da beskjed om at p-pillene og ammingen gjorde meg ufattelig tørr der inne og det var det som skapte den nedpressfølesen. Har hatt samme følese en del ganger etter jeg ble gravid nå også og regner med at hormonene tuller litt og at det ikke er noe farlig. Har ikke kjent noe til det i ferien heldigvis:)

Nedpress skal du ta litt på alvor, og ta opp med jordmor. En kollega av meg hadde noe som nesten lignet kynnere - og endte med å legges inn på sykeshuset fra uke 23 til 30 fordi det var for rask modning i livmorshalsen.

Jeg mener ikke å skremme, men det er viktig at vi tar opp med jordmor det vi kjenner som virker litt unormalt. Ingen av oss her inne i forumet er eksperter.

Det kan hende det bare er følelsen av babyen som presser nedover i magen - noe også jeg har, men jeg ville uansett sjekket med jordmor,

wibe skrev:
Nedpress skal du ta litt på alvor, og ta opp med jordmor. En kollega av meg hadde noe som nesten lignet kynnere - og endte med å legges inn på sykeshuset fra uke 23 til 30 fordi det var for rask modning i livmorshalsen.

Jeg mener ikke å skremme, men det er viktig at vi tar opp med jordmor det vi kjenner som virker litt unormalt. Ingen av oss her inne i forumet er eksperter.

Det kan hende det bare er følelsen av babyen som presser nedover i magen - noe også jeg har, men jeg ville uansett sjekket med jordmor,

signer denne jeg:)

selv føler jeg nedpress, men lege sa at babyen lå langt nedi bekkenet, derfor har jeg også litt liten mage i forhold til gjennomsnittet per dags dato:)

Back
Topp