"nedpress"?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Noen som føler at ungen prøver å trykke seg lenger ned, avogtil[8|]?

Avogtil må jeg bare stoppe helt opp og ..
eh.. akkurat som jeg holder meg når jeg må fryktelig tisse, liksom, men det er ikke det heller[8|]
Føler ungen presser seg nedover[8|]

Merka det noen ganger i dag da jeg var ute og trilla på eldstemann, og har hatt litt av det siste uka nå[8|]

Det er mange ganger jeg føler at noe presser der nede, men samtidig føler/ser jeg at magen er så høyt oppe. Det er rart med alle tankene man har. Føler også mere mensenmurring nederst i underlivet. Glad jeg skal til legen på fredag på 32 ukers kontroll.

Hvordan lå prinsessa når du var på ul?

Hun lå med hodet ned[8|]  Kan vel ikke begynne å feste seg, vel? ikke i sv.sk. nr.2 [8|]? SÅ tidlig?[8|]

Nei, det er nok bare bekkenet som "løsner litt".. får jeg tro[8|]

Her ligger oxo tassen med hodet ned, og det føles som om hodet kommer lenger ned for hver dag [:)]

ORIGINAL: nina

Her ligger oxo tassen med hodet ned, og det føles som om hodet kommer lenger ned for hver dag [:)]

Ja, KAN det være det som skjer?[8|]
Jeg regner deg som en erfaren mamma, siden du har to fra før[;)] så du vet kansje litt mer?[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Noen som føler at ungen prøver å trykke seg lenger ned, avogtil[8|]?

Avogtil må jeg bare stoppe helt opp og ..
eh.. akkurat som jeg holder meg når jeg må fryktelig tisse, liksom, men det er ikke det heller[8|]
Føler ungen presser seg nedover[8|]

Merka det noen ganger i dag da jeg var ute og trilla på eldstemann, og har hatt litt av det siste uka nå[8|]

den siste uken har jeg hatt samme følelsen.. var på et kjøpesenter med sambo igår, og da måtte jeg stoppe maange ganger...
Her ligger han med hode godt nedi bekkenet..

Vet ikke om hun ligger med hodet ned eller ikke, men press kan jeg love deg at jeg har gjennomgått.. Spes når jeg sitter...jeg kan tilogmed kjenne det på utsiden av "ja der nede" at hun presser som ett gull nedover.. Kjente fordi jeg var faktisk redd for at hun sku komme ut[8|]

Godt å høre at det ikke bare er meg..
husker ikke at det var SÅ intenst med førstemann - ikke SÅ tidlig iallefall[8|]

Jeg føler det presser veldig på allerede, selv om veslegutten ikke har snudd seg ennå.

Har hatt det slikt i mangen uker. Får kynnere når det skjer som regel. Må sette meg eller rett på do.

Her presser det nedover ofte - fikk beskjed om at babyen hadde lagt seg med hodet ned sist jeg var på kontroll, men at hodet ikke hadde festet seg enda..
Når jeg går turer, kjennes det spesielt godt. Noen ganger sparker babyen fra i ribbeina - og presser hodet ned!! - og på blæra!! [&:] 

ORIGINAL: madonna

Har hatt det slikt i mangen uker. Får kynnere når det skjer som regel. Må sette meg eller rett på do.

Ja, samme her..
Men har ikke kjent noe i ribbebeina, da - som andre snakker om[8|]

ja jeg har å kjent det....
føles ut som om ungen er på tur ut[8|] presser skikkelig nedover og spes på blæra!![8|]
av og til tenker jeg at hvis jeg hadde tatt fingern min oppi der nå hadd vi sikkert møttes på halvveien!!
hehe[:D].. jeg håper heller ikke hodet fester seg så tidlig eller lager noe åpning emda.. kan vente litt til[;)]

For min del kan hun godt feste seg - og jeg er ikke så fremmed for tanken på å føde ennå,
men vil jo helst unngå prematurt, da -siden det er en GRUNN for at de egentlig skal være der i ca 40 uker[;)]

ja det går fint for min del å at hodet fester seg, bare at han ikke kommer riktig enda..
vil også allerhelst unngå prematurfødsel[;)]
blir spennende å høre hva jordmor sier  om et par uker ang åpning og hvor hodet ligger hen osv..[8|][;)]

Back
Topp