Nedpress

AS

Glad i forumet
Har en del nedpress nå, og det gjør så sinnsykt vondt...merker tårene ikke er langt unna. Tror det er bekken løsningen som gjør at det er så vondt denne gangen, hadde det i hvertfall ikke sånn sist jeg var gravid, og da hadde jeg heller ikke uttalt bekkenløsning... Syns dette nesten er vondere enn sist gang jeg fødte... Håper det hele snart er over, er så møkk lei denne graviditeten!

Off, håper lille snart kommer ut så du slipper så vondt!

takk...måtte bare få det ut...slitsomt å gå hjemme å ikke ha noen å prate med...så da ble det bv som måtte høre på klagingen min... 

ORIGINAL: *obaibi*

Off, håper lille snart kommer ut så du slipper så vondt!

sender en klem jeg, for vet akkurat hvordan du har d..
jeg hadde d heller ikke så forfærdelig vondt sist gang jeg gikk svanger, men nå har det nedpresset plaget meg i sikkert 2 uker allerede..
hode er godt festet også, så alle synes det er så "rart" at jeg ikke har født enda siden dette er min andre..

Har lest noen av innleggene dine, og må si at jeg ofte tenker ENIG ENIG ENIG  i det du skriver! Føler at vi har hatt en del lignende plager....
Siden jeg har vært så plaget denne gangen, så har jeg liksom tenkt at NÅ kommer han sikkert snart....for sånne forvarsel fikk jeg ikke sist... og da tenker jeg jo hele tiden at kroppen gjør seg klar.... Men for HELV hvor lenge skal kroppen gjøre seg klar da????  [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Back
Topp