Nedpress, stikking...

Ulva

Forumet er livet
Jeg har så voldsomt nedpress og stikkinger i dåsa/blæra her jeg ligger, at jeg tror ikke jeg blir å få sove! Samtidig er bebisen i magen veldig aktiv nå...full fart! Kjennes også ut som om jeg må tisse hele tiden...

ORIGINAL: Ulva

Jeg har så voldsomt nedpress og stikkinger i dåsa/blæra her jeg ligger, at jeg tror ikke jeg blir å få sove! Samtidig er bebisen i magen veldig aktiv nå...full fart! Kjennes også ut som om jeg må tisse hele tiden...

Noe på gang? [;)]  Spennende!!!!
sitter selv her å kjenner etter om det er rier jeg har [;)] Våknet for en time siden med ganske store smerter i rygg og mage.. så håååååper at det skjer noe nå!!!!!

Så spennende yalis! Kanskje det er din tur i dag! [:D]

jeg sovna her etterhvert og kjennes ut som nedpresset og stikkinga har gitt seg men har endel murringer. Har jo hatt disse murringene lenge nå da men nå virker det som om dem er kraftigere men ikke direkte vonde. Så får bare se om det tar seg opp eller om det roer seg...

Hva er disse stikkingene egentlig??
Har spurt om det noen ganger, for holder på å bli sprø.
I går klarte jeg nesten ikke å gå oppreist.

Bra med deg da, eller er det fortsatt like vondt?

jeg har også kjempemye nedpress, og innimellom endel stikkninger.. igår var det skikkelig ille.. holdte på hele dagen. synes selv magen min har ramlet enda mer ned. skal til jordmor torsdag så er spent på om hodet har festet seg. jeg kjenner det også veldig godt når jeg ligger.. da trykker det i tillegg mye på blæra + at jeg får mye kynnere så da øker jo trykket enda mer.. husker ikke hvor lang tid før fødsel jeg kjente dette de andre to gangene.. men håper det ikke er snakk om uker.. er 37+1 jeg da..

ORIGINAL: nr3påvei

jeg har også kjempemye nedpress, og innimellom endel stikkninger.. igår var det skikkelig ille.. holdte på hele dagen. synes selv magen min har ramlet enda mer ned. skal til jordmor torsdag så er spent på om hodet har festet seg. jeg kjenner det også veldig godt når jeg ligger.. da trykker det i tillegg mye på blæra + at jeg får mye kynnere så da øker jo trykket enda mer.. husker ikke hvor lang tid før fødsel jeg kjente dette de andre to gangene.. men håper det ikke er snakk om uker.. er 37+1 jeg da..

Kjedelig at du ikke husker :)
Er veldig spent!!!
HAr regnet med å gå over, men har plutselig hatt så masse ubehag, og magen er jo helt øm.
Så vet ikke helt alikevel..
kanskje jeg bare hååper for mye :)

ORIGINAL: 2Lykkelige

Jm sa til meg i går at det er babyen som presser hodet mot noen nerver down there... og det kan jo virke logisk =)

ORIGINAL: Cathrine09

Jm sa til meg i går at det er babyen som presser hodet mot noen nerver down there... og det kan jo virke logisk =)

Ja, det er vel noe i den duren :)
Er bare så sinnsykt ubehagelig :(
Føles som det er noe galt, trodde det var uvi eller noe i starten jeg..

Har hatt det endel selv så vet hva du mener.. skvetter når det setter igang skikkelig... Trodde også først at noe var veeeeldig galt.

Jeg er neimen ikke sikker på hva disse stikkingene er men mener noen her inne sa at det er bebisen som rører på hodet og dermed klemmer på nerver og sånnt nede i bekkenet...?
Stikkingen hos meg har gitt seg men var skikkelig ille i natt altså...

Jeg er neimen ikke sikker på hva disse stikkingene er men mener noen her inne sa at det er bebisen som rører på hodet og dermed klemmer på nerver og sånnt nede i bekkenet...?
Stikkingen hos meg har gitt seg men var skikkelig ille i natt altså...

Vi får bare håpe det har noe godt for seg :)
At vi får en lettere fødsel ellere noe[:)] Eller kanskje at det ikke er så lenge igjen..
Eller har du hatt det lenge?

jeg sovna her etterhvert og kjennes ut som nedpresset og stikkinga har gitt seg men har endel murringer. Har jo hatt disse murringene lenge nå da men nå virker det som om dem er kraftigere men ikke direkte vonde. Så får bare se om det tar seg opp eller om det roer seg...

åååå... var såååå sikker på at det endelig var min tur i morrest! Våknet i 5-tiden av sterke mensensmerte i rygg og mage.. kom i intervaller med 5 min mellomrom.. fikk ikke sove, stod opp og spiste og prøvde å gå litt rundt!

Dabbet av igjen, så jeg gikk å la meg i påvente om at det skulle skje noe mere... sukk... sitter her uten nå antydninger [:'(][:@][&:]

Håpder det skjer noe med oss begge snart nå!!!!!! [;)]

ORIGINAL: Yalis

åååå... var såååå sikker på at det endelig var min tur i morrest! Våknet i 5-tiden av sterke mensensmerte i rygg og mage.. kom i intervaller med 5 min mellomrom.. fikk ikke sove, stod opp og spiste og prøvde å gå litt rundt!

Dabbet av igjen, så jeg gikk å la meg i påvente om at det skulle skje noe mere... sukk... sitter her uten nå antydninger [:'(][:@][&:]

melder meg på her jeg å

ORIGINAL: Yalis

Huff så kjedelig. Håper det tar seg skikkelig opp snart så det blir bebis på oss snart! [;)]

ORIGINAL: lnie

Den stikkingen tar nesten knekken på meg noen ganger, er så vondt.

Men...[8|]Nedpress...Hvor\hvordan\hva\blabla kjennes det ut?

Press nede i underlivet... øh hvordan skal jeg forklare...
Kjenner at det presser på i blære, tarm og underliv...som om bebisen er i ferd med å presse seg ut på en måte....Æsj jeg er så dårlig på å forklare! [8|]

Høres ut som du har det som meg, er veldig vondt når det presser på men gir seg etter en stund.

Det stikker, og føles som blæra skal eksplodere, hehe, huff

Jenta her inne er også veldig aktiv og ikke lett å få sove nå for tiden ;(

har det og sånn. Sov for første gang ganske godt i natt uten 5 ganger med tissepause liksom....

Fikk sovenåler og styrkende akkupunkturnåler igår og skal prøve "settigang" nåler imorgen hvis han ikke kommer nå.. Se om det virker[:)]

Høres ut som min hverdag ja[&:]Til meg kjenner det ut som om det er noen som har en kniv som dem vrir rundt nede i dåsa og det stikker og prikker itillegg[:'(]Det MÅ være bra modent nede der nå[8D]

Skal til Jm 15. Har lyst til å spørre om hun kan sjekke om dette har vært godt for noe.
Altså om jeg er moden, eller hva de sier..

Noen som har blitt sjekka?

Back
Topp