Nedpress og smerter

An.

Betatt av forumet
Er 32+4, siste uka har jeg begynt å få skikkelig nedpress, kjennes ut som at hodet er på vei ut, er intenst og ofte veldig vondt. Har problem med å gå lengre strekninger. Er verst når det er mye aktivitet på lillemor. Er dette normalt?? Opplevde ikke dette med førstemann mer enn et par ganger og det var rett før termin...

Vet ikke hvor normalt det er men opplever akkurat det samme! Er veldig ubehagelig/vondt. Har hørt at sånt blir verre når de fester seg (min har ikke gjort det enda 36+6), så lurer på hvordan det skal gå når han gjør det :O

Vet ikke hvor normalt det er men opplever akkurat det samme! Er veldig ubehagelig/vondt. Har hørt at sånt blir verre når de fester seg (min har ikke gjort det enda 36+6), så lurer på hvordan det skal gå når han gjør det :O
Skal tro om noen fester seg så tidlig som nå... Skal vel også sies at frøkna i magen er over gjennomsnittet aktiv og fremprovoserer mye kynnere med spark og sprell :p

Skal tro om noen fester seg så tidlig som nå... Skal vel også sies at frøkna i magen er over gjennomsnittet aktiv og fremprovoserer mye kynnere med spark og sprell :p

Min hadde festet seg da jeg var på ul 34+3, så de kam feste seg ganske tidlig også.

• Liker
Reactions: An.
Gutten til en venninne av meg festa seg i uke 31 så tror de kan feste seg så tidlig ja :) kan jo være det blir ekstra ubehagelig siden jenta di er så aktiv :P

• Liker

Her festa han seg i uke 33 :)

• Liker
Ja det kjennes iallefall grusomt ut.. Ble så intenst ista at jeg ikke klarte å stå oppreist:hungover:

Back
Topp