Nedpress og kynnere (stram mage)

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Kynnere, nedpress som kjennes i baken og stikking i ryggen :-( Auu..

Er førstegangs og derfor en del spørsmål :-P

Er det flere enn meg som kjenner nedpress som om noe skal komme ut bak? Det skjer når jeg går tur eller beveger meg samtidig som magen også føles hard.

Jeg får også vondt i magen dersom jeg bøyer meg ned eller bruker magen på noen måte. Noen flere som har det sånn eller bare meg? Føles nesten som konstant kynnere når jeg går tur :-/

Det høres ut som noe som kan være helt normalt ja.:) kynnere varierer veldig som mye annet i graviditeten.
Jeg har endel, og av og til presser de skikkelig nedover, noen ganger kjenner jeg det godt i ryggen, og andre ganger så er bare magen skikkelig hard uten at jeg egentlig kjente at det kom.
Jeg føler at jeg har mye kynnere om natta, magen er veldig hard når jeg våkner og snur på meg. Litt merkelig det der....

Det høres ut som noe som kan være helt normalt ja.:) kynnere varierer veldig som mye annet i graviditeten.
Jeg har endel, og av og til presser de skikkelig nedover, noen ganger kjenner jeg det godt i ryggen, og andre ganger så er bare magen skikkelig hard uten at jeg egentlig kjente at det kom.
Jeg føler at jeg har mye kynnere om natta, magen er veldig hard når jeg våkner og snur på meg. Litt merkelig det der....

Godt å høre at det ikke er noe "farlig" :-)
Jeg får mye kynnere når jeg ligger i ro på sofaen også. Merkelige greier :-P

Jeg å har mye kynnere. Også om natta.. Hadde 5 stk på en time før jeg labmeg i kveld. Syns ofte at kynnerene kommer fortere om jeg ligger og underlaget er mykt, som sofaen og senga...

Samme her, ja! Normalt, men veldig ubehagelig ;)

Jeg har ikke nedpress som føles bak, jeg har nedpress som føles foran og berta sparker også nedover veldig ofte. Veldig ubehagelig , noen ganger føles det som hun er på vei ut uten at det gjør vondt. Fikk beskjed om at det var normalt og at det kan føles sånn hvis hun presser på blæra og lignende.

Har også nedpress men foran og ofte kynnere. Vondt å snu seg på natta og våkner gjerne av smerter i magen, bekkenet og hoftene:/ mn det et vel normalt...

Har også nedpress men foran og ofte kynnere. Vondt å snu seg på natta og våkner gjerne av smerter i magen, bekkenet og hoftene:/ mn det et vel normalt...

Samme her, jeg fikk beskjed at det er normalt. Ingen svangerskap er like.

Ja, kjenner mye nedpress. Litt bak, men mest foran. Som om noen prøver å dytte ut noe der :p

Back
Topp