Nedpress/murringer anyone?

Amelie

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Har i det siste hatt en del nedpress og murringer.

Murringene minner om menssmerter, bare at det ikke er krampeaktig vondt. Kan det være at gutten er på vei ned i bekkenet? Eller er det andre ting som gjør det?

Aner ikke om jeg har kynnere. Har til tider litt smerter i magen, står på et halvt minutt om gangen ca.

Første barnet og jeg er 30+3 :)

Hatt symptomgivende bekkenløsning i snart et halvt år og vært sykemeldt lenge nå..fysio sa at jeg kan bli smertefri når/hvis babyen fester seg. Krysser alt for at det kan skje til sommeren :) termin 5.8

Har også (beklager detaljene) fått mer løs avføring. Lest flere plasser nå at det kan være pga at det er mer press ned?

Sitter å kjenner på det samme.
Vanskelig å vite hva som er normalt og hva man burde reagere på. Mistenker at min mageboer har snudd seg med hode ned da det er enormt med aktivitet med foter øverst i magen. Når hun driver på å styrer blir det enda mere ubehagelig/ vondt i nedre del av livmoren.
Håper dette ikke er noe som skal vare i 12 uker...

Har også nedpress og murringer. Har hatt det halvannen uke. Er i uke 30+2 nå med nr 3. Lurer på om det er mini som fester seg. Er mye liv både langt nede og høyt oppe i magen.

Hatt det likt de siste dagene. Veldige menssmerter og nedpredss til tider. Er 31+2. Blir spennende å se om han har festet seg på kontroll neste uke :)

Hadde vært fantastisk om han fester seg tidelig ift bekkenet
Krysser fingrene :)

Legetime om to uker, så da skal jeg be hun sjekke det. Er det slik at hvis barnet har festet seg så kjenner JM/lege det, eller kan de være i tvil?

Back
Topp