Nedpress/Mensensmerter...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg har de siste ukene hatt  mensen-smerter og "nedpress" i 3-4 dager...betyr det at jeg kan føde snart??[:)] Kjenner det er vondt å ligge på sidene og snu meg osv..ikke hatt det slik tidligere i svangerskapet[8|][;)]

Setter pris på svar[:)][:D]

ORIGINAL: m@rit

sikkert fordi fosteret synker lengre ned mot slutten, kanskje hodet har festet seg? husker også den følelsen den siste mnd av svangerskapet

Ja kanskje...skal på sykehuset iløpet av uken for legen viste ikke om hun lå rette veien..og SF målet er litt for høyt[&:][:)]

OPP

ORIGINAL: snupsemamma

Vi har jo kommet sånn nesten akkurat like langt, ser jeg! Jeg har hatt det samme de siste ukene, og jordmora mi sa at det var kynnere som holdt på å gjøre klar livmora og modne livmorhalsen!
Men det trengte ikke bety at det ble fødsel med det første!
Jeg fikk omgangssyke natta etter at jeg hadde vært til jordmora, og merker nå at kroppen har satt inn ett eller annet høygir, så her er det mye rart som skjer plutselig!! [8|]

Jeg har ikke hatt kynnere enda[8|] Men det skal og sies at jordmor mener jeg kanskje er 2 uker mer på vei..så ting kan jo skje nå...vil sååå ta en ibux mot de mensen smertene,men kan jo ikke det[:'(] Får satse på at babyen kommer til verden snart[:D]

[:D]

Back
Topp