Nedpress, kynnere, stikkinger og menssmerter fra helvete..

ceria

Betatt av forumet
Er det flere som har det sånn? Har igrunn sittet med telefon klar i handa for å ringe føden flere ganger for de menssmertene jeg har hatt i dag har jeg ikke kjent maken til. Men jeg regner med å gå beskjed om at dette er heeeelt normalt så jeg har ikke giddi og ringt enda! Korsryggen verker som bare rakker'n den også forresten. Flere som har det sånn?
 
Jada, har samme greia her! Nedpress, stikkinger og mensmurring både i mage og rygg. I dag har snuppa i tillegg drevet å "gravd" seg ned i bekkenet så jeg har fått smerter nedover lårene. Merkelige greier, skikkelig ubehagelig. Det er vel den berømte modningen da, som kan vare uendelig lenge (føles det som) :P
 
Var det jeg regna med ;) ja, nå har det vel holdt på i godt over 3 uker snart vil jeg tru! Herreminhatt, hvor mye skal enn modne før det skjer no tru???
 
Tror kanskje jeg ville ha ringt å hørt jeg! 
Enten så ber de deg om å vente, eller de ber deg komme ned for en sjekk!
De sier jo at man heller bør ringe en gang for mye enn for lite, og det er jo jobben deres å ta imot telefoner fra bekymrede gravide. De er vant til det og forstår hvorfor du ringer.


 
har sikkelig masse slike jeg og og har hatt det i over 1 uke nå ingen ting som her skjedd av modning eller noe ... så det kan vare lenge :(
 


ceria skrev:
Er det flere som har det sånn? Har igrunn sittet med telefon klar i handa for å ringe føden flere ganger for de menssmertene jeg har hatt i dag har jeg ikke kjent maken til. Men jeg regner med å gå beskjed om at dette er heeeelt normalt så jeg har ikke giddi og ringt enda! Korsryggen verker som bare rakker'n den også forresten. Flere som har det sånn?



Jeg har det sånn, og hatt det de siste 3,5 ukene. Fått beskjed at dette er helt normalt og fine modningstegn. Beskjeden jeg fikk på føden da jeg sjekket dette opp første gangen, var at jeg kunne ta paracet om det ble for ille. Også prøve med varme bad, varm dusj eller varmeflaske. Har hatt en helt jævlig dag i dag med sinnsyke smerter, tok to paracet og la meg på sofaen. Tro meg, det hjelper :) Men kommer smertene i regelmessige tak så burde du ringe. Håper vi snart er i mål begge to :)
 
Både jordmor og legen har sagt det er normalt, men jeg må jo høre om det er flere i samme situasjon! Begynner å bli over middels sliten av det nå kjenner jeg:(
 
Samme her. Så må ta paracet mot smertene..
 
Har hatt det sånn i en måned nå. Og jeg er på overtid nå. Så det er bare å smøre seg med tolmodighet dessverre:/
 
Hadde mye smerter over mage og rygg i går + nedpress, men siden smertene var konstante og ikke kom og gikk, antar jeg at det bare er disse vanlige modningssmertene.
Har det litt bedre i dag, men ryggen værker veldig etter en aldri så liten bytur :/
 
Usj ja, har hatt mye av det siste ukene av og på! Satser på at det er tegn på god modning;)
 
Back
Topp