Nederlag..:-(

Trekløveret <3

Forumet er livet
10+4 (11 ifølge legen) og måtte ta imot sykemelding som hun tilbydde sist jeg var inne for blodprøver ift evt mangler.. Er langt nede både fysisk og psykisk, rett og slett råsliten...
Skikkelig nederlag syntes jeg å bli sykemeldt så tidlig...:-(

Tok også 1.kontroll idag, så da var det gjort..;-)

10+4 (11 ifølge legen) og måtte ta imot sykemelding som hun tilbydde sist jeg var inne for blodprøver ift evt mangler.. Er langt nede både fysisk og psykisk, rett og slett råsliten...
Skikkelig nederlag syntes jeg å bli sykemeldt så tidlig...:-(

Tok også 1.kontroll idag, så da var det gjort..;-)
Det viktigste er å tenke på deg og barnet ditt! god bedring fremover :)

Syns ikke det er noe nederlag å bli sykemeldt! Hvis du føler deg så langt nede, så har både du og mini best av å ta det med ro.

Det gagner ingen om du skal presse deg til å jobbe, ender opp med at du går på en skikkelig smell.

Så syns du heller skal prøve å ta det med ro, tenke på spiren din og bli bedre:)
Leger sykemelder ikke for morro skyld...

Masse god bedring, håper du føler deg bedre etterhvert

Jeg ble sykmeldt igår pga kvalme. Følte at jeg måtte velge mellom å bruke den energien jeg har nå på enten jobb eller sønnen/familien min. Og da ble ikke valget så vanskelig. Om du ser litt større på det, og tenker på hvor mange år du skal være i jobb, kontra de få ukene du er hjemme nå for å kunne ta best mulig vare på ditt kommende barn, så er det ikke verdens nederlag:)

Jeg er på 5. uken med sykemelding grunnet kvalme. Ikke noe gøy! Har super dårlig samvittighet ovenfor jobben. Men synes det er viktigere å ha litt energi til sønnen min på ettermiddagen.

Jeg er på 5. uken med sykemelding grunnet kvalme. Ikke noe gøy! Har super dårlig samvittighet ovenfor jobben. Men synes det er viktigere å ha litt energi til sønnen min på ettermiddagen.

er så enig i deg :)

Ja, jeg vet jeg må tenke på meg selv og mini..og de 2 andre barna mine..!
Men syntes likevel det er et nederlag..
Og det med at leger ikke sykemelder for moro skyld..vel, det er søren ikke mye som skal til for å få en sykemelding er ihvertfall mitt inntrykk..
Uansett, takk for fine svar :-)

Back
Topp