nedentil *ekkel*

FRK John Deere

Forumet er livet
Føler meg så merkelig å ekkel nedentil..
Hovven å "ikke meg selv" i det hele tatt.

Dette var jeg ikke "plaget" med med nr1 og føler meg ekkel og uren hele tiden..

Vet det er vanlig, eller ikke uvanlig da, men er det noen som sliter med det samme som har noen tips til å føle seg mer komfortabel med seg selv?

[:(]

Jeg har kjøpt meg intim våtservietter som jeg bruker OFTE!
Jeg har også gått å følt at jeg aldri er helt rein lenger [:'(]
Men det har hjulpet veldig synes jeg! Bruker det etter hvert eneste toalettbesøk også.
(de er jo veldig yppige for tiden og)

Føler meg også ekkelt, hoven og vemmelig nedentil [:'(]

Jeg viser meg sjelden naken, og sover med truse om natta. Har dessverre ikke noen tips... Ikke mer enn at jeg omtrent alltid går tildekket, og gleder meg til å bli meg selv igjen [:)][:)]

Ps. jeg heller følte meg ikke slik første gang..... merkelig det der [8|]

Ikke at du sier du føler det "skitten" , men man føler seg hvertfall mer fresh etterpå [:D]

Har det på akkurat samme måte! Bruker truseinnlegg som jeg skifter ofte, og hver gang jeg skifter vasker jeg meg sånn våtserviett for underlivet. Føler meg mye bedre med engang, men dessverre kommer "urenheten" fort tilbake :/

usj, ja gjett a.. fikk helt bakoversveis i sta, for jeg synes det pressa sånn der nede, skikkelig ømt og hovent, og bestemte meg for og sjekke "ståa... Jeg var tredobbel størrelse av vanlig tror jeg og omtrent LILLA !! er litt mye nedpress der og var sånn sist gang å heeeeelt på slutten, men nå er jeg jo 32+6 liksom... synes det er litt tidlig... [&:] skikkelig nasty og veldig ekkelt og sitte på huk... for ikke og snakke om mye uflod.. urk[&:]
Takk Gud for at det går over [8D]

Jeg skulle tørke meg etter jeg hadde vært på do .. å da var jeg fanken så hoven, blei litt sånn skeptisk om jeg kanskje hadde begynt å få åpning ? :S haha , men det er FOR tidlig.. men skitten ja, så lukter det surt *sorry detaljer*

Jeg har det akkurat sånn jeg også, det er ganske ekkelt ja. Og i de siste dagene har det begynt å klø, noe intenst! Tenkte først det kunne være hemorider eller soppinfeksjon, men det er ikke det tror jeg (hjalp ikke å smøre med canesteni alle fall). Det er bare så mye fukt og varme og lite lufting der om dagen...det er ihvertfall min teori.
Har legetime om tre uker, men det er jo litt lenge til, men har ikke lyst å gå til noen andre enn fastlegen min med dette og ho er jo så opptatt...
Er ihvertfall ikke noe gøy dette her.
Noen andre som sliter med kløe? Eventuelt noen tips om hva som kan hjelpe?

Ja fysj.. Jeg føler meg veldig lite fresh..
Har sjekka ståa der nede å jeg fikk nesten sjokk, så jævlig hoven[:o] Jeg hadde det heller ikke sånn sist..

-jeg bruker truseinlegg.
-intimvåtservietter (de fra dr.greve er skikkelig gode, men har asan også, har bare ikke prøvd dem ennå)
-går mye i kjole eller morgenkåpe og uten undertøy. Føler meg bedre av å få litt luft der[:D]

ORIGINAL: Marikii

Jeg har det akkurat sånn jeg også, det er ganske ekkelt ja. Og i de siste dagene har det begynt å klø, noe intenst! Tenkte først det kunne være hemorider eller soppinfeksjon, men det er ikke det tror jeg (hjalp ikke å smøre med canesteni alle fall). Det er bare så mye fukt og varme og lite lufting der om dagen...det er ihvertfall min teori.
Har legetime om tre uker, men det er jo litt lenge til, men har ikke lyst å gå til noen andre enn fastlegen min med dette og ho er jo så opptatt...

Jeg sliter med "kronisk" soppinfeksjon i svangerskapet. Og det hjelper ikke å bare smøre med canesten salve. Jeg bruker den pakken som det er 6 stk tabletter og salve i. ( anbefalt av legen ) Og den har hjulpet meg masse! Syns det høres ut som en soppinfeksjon som du beskriver.

Jeg kjenner at ting er mer hovent ja, men synes det er litt ømt også jeg da. Er dere øm eller? Er jeg den eneste? Har ikke uvi eller noe slikt asså, men vet da jammen hva som er normalt jeg.

jeg klør au , men det er på skambeinet eller hva det hetert, jeg har fått strekkmerker der jeg, sikkert det som klør :S

ORIGINAL: ToSmå2010

Ja fysj.. Jeg føler meg veldig lite fresh..
Har sjekka ståa der nede å jeg fikk nesten sjokk, så jævlig hoven[:o] Jeg hadde det heller ikke sånn sist..

Samma her. [:o][&:][:o][&:]

Pevaryl combipakke! Salve + 3 vagitorer.

Jeg har vært plaget med slikt i flere år og canesten fungerer ikke på meg. Dessuten kommer soppen innenfra og bare behandle utenpå med salve vil ikke "helbrede" soppinfeksjonen...

Godt å høre at det ikke bare er meg, men samtdig trist å lese at så mange plages med samme dritten[&:]

Føler meg lite tiltrekkende overfor sambo, såpass at jeg faktisk er flau over kroppen min.. Det har jeg aldri vært overfor sambo så det er en ny og ubehagelig føflese!!

Back
Topp