Ned

pippå

Glad i forumet
He gådd ned 3, 5kg på 3, 5mnd! Dårlig matlyst hjelper ik!Greit nokk at ej ik e/var sylfide før ej vart gravid! Trur ej må ta d opp med legen min!​
El ka trur dokke jenter?

He gådd ned 3, 5kg på 3, 5mnd! Dårlig matlyst hjelper ik!Greit nokk at ej ik e/var sylfide før ej vart gravid! Trur ej må ta d opp med legen min!​
El ka trur dokke jenter?

tror ikke du trenger å tenke så mye på det , er helt normalt å gå ner noen kilo i begynnelsen av svangerskapet. jeg har selv gått ner 3 kilo. tror heller du skal bli bekjymra vist du fortsetter å bare gå ned, å ikke opp. du kan bare nevne det til legen så vett han om det jalfall ;)

helt normalt å gå litt ned i vekt i starten,er først etter 12 uker at vekten ska begynne og øke. men om du er bekymret så er det ikke skadelig og ta det opp med lege eller jordmor,de har bestandig tips og råd :) her har vekten vært på de samme 64 kg :)

Det går nok bra :)
Jeg leste at frem til de 3-4 første mnd var det like normalt å gå ned som opp... men etter dette burde ikke vektet gå så mye mer ned...

Jeg har selv gått ned 5 kg på denne tiden.. mene siste uka har 1 av dem gått på igjen...

Back
Topp