Ned i vekt

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Gikk på vekten istad. Og jammen har jeg ikke gått NED i vekt???!!!
Hvordan er det mulig, med tanke på alt jeg spiser?
Spiser alltid tre brødskiver til frokost og lunsj, så kommer litt yoghurt og snacks...
Og SJOKOLADE!!!
Spiser middag hver dag.
Likevel har jeg gått ned, ikke så mye da, rett under 1 kg.
Men man skal vel helst ikke ned i vekt.

Lillebror ligger iallfall godt an på symfysemålene, så kanksje han tar all næringen fra meg.
Kanskje derfor jeg også har fått lavt blodtrykk, og svimler mye for tiden? :rolleyes:

Har vært å tatt blodprøver idag, og fått meg en ekstra jordmortime til uken, for å få litt råd med svimmelheten og vekten. Godt å slippe å gå sånn inn i julen. Hun kan sikkert ikke gjøre noe, men hjelper vel bare med noen råd og tips. Og spent på blodprøvesvarene, Håper de kommer tidlig neste uke. :-)

Gikk på vekten istad. Og jammen har jeg ikke gått NED i vekt???!!!
Hvordan er det mulig, med tanke på alt jeg spiser?
Spiser alltid tre brødskiver til frokost og lunsj, så kommer litt yoghurt og snacks...
Og SJOKOLADE!!!
Spiser middag hver dag.
Likevel har jeg gått ned, ikke så mye da, rett under 1 kg.
Men man skal vel helst ikke ned i vekt.

Lillebror ligger iallfall godt an på symfysemålene, så kanksje han tar all næringen fra meg.
Kanskje derfor jeg også har fått lavt blodtrykk, og svimler mye for tiden? :rolleyes:

Har vært å tatt blodprøver idag, og fått meg en ekstra jordmortime til uken, for å få litt råd med svimmelheten og vekten. Godt å slippe å gå sånn inn i julen. Hun kan sikkert ikke gjøre noe, men hjelper vel bare med noen råd og tips. Og spent på blodprøvesvarene, Håper de kommer tidlig neste uke. :-)
Veier du deg regelmessig? jeg veier meg på morgenen etter at jeg har vært på do og før jeg spiser.. tirsdag veide jeg 76 kg, onsdag 74,5 og idag 75 kg.. vekten varierer i stor grad.. kanskje pga vann og hva jeg har spist dagen før..

Jeg veier meg regelmessig, og det er veldig varierende. Kommer mye an på hva en spiser og drikker kvelden før. ;) Jeg fikk sjokk da jeg så at jeg på to uker hadde gått opp to kilo, men da jeg veide meg dagen etter så jeg at det var 800 gram jeg hadde gått opp. :P

Jeg har også gått ned :/ Riktignok gått litt opp, men går stadig ned de 2 kiloene jeg har tatt på meg.

Her også varierer vekten veldig.
Vekten kan jo komme an på mange ting. Hva man har spist, vann i kroppen, og f.eks om man har fått vært ordentlig på do.
Det er veldig greit å få tatt prøver når du plages med lavt blodtrykk og svimmelhet. Tallet på vekta synes jeg ikke du skal tenke så mye over, så lenge målene er som de skal :)

Jeg gikk også ned en kilo til tross for at jeg spiste alt mulig. Er nok bare den lille som tar det meste av næringen :) jeg gikk opp igjen det kiloet jeg mistet etter en mnd.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Forbrenningen blir jo høyere når man er "fabrikk"
Men ellers så er det stor forskjell på når, og hvilken vekt man veier seg på. Vekten hos mamma viser 2kg mindre enn den hos legen f.eks :p

Back
Topp