ned i vekt

elispk

Elsker forumet
hvor mye er dere gått ned etter fødselen?? jeg har jo nesten ikke gått ned noe,ikke som syns i vertfall..har bynt å trene tre ganger i uken ,ammer og går tur hver dag.. prøver også å begrense snopet til helga

jeg gikk ned 13kg første uka!!har igjen 9kg[:'(]

Jeg gikk ned 13kg første uka, etter det har jeg gått ned tre ca.

Går jeg ned 9-10kg til så er jeg fornøyd men det kommer til å ta tiiiiiiiiid, jeg vil inn i buksene mine nå.

hsr igjen 8 kg og de sitter så veeeeeeeeeeeldig godt.. søren søren

jeg gikk ned 15 kg etter to uker ca. men de siste 15 sitter godt

Jeg gikk ned 1o kg første uka... men vil gjerne ned 5-10 kg til.... Men d er vell ikke så lett

Har gått ned det jeg la på meg + 2 kilo til. Er strålende fonøyd jeg [:)]

Har gått ned 15 kilo, men har igjen ca 20. Har begynt å gåmasse, men vekten står på stede hvil. Litt plagsomt, men jeg må jo inrømme at jeg har spist litt mye digg i det siste. Så jeg kan bare skylde på meg selv

Har gått ned det jeg gikk opp, men håper de lange turene jeg har tenkt å gå etterhvert hjelper på litt til, så jeg går ned enda mer...

Jeg har 5 kg igjen til jeg er der jeg var når jeg ble gravid, men ønsker å gå ned jaffal 15 til..

Har begynt på et kostholdskurs som heter Libra (www.libra.no), er kjempe effektivt, har gått ned 3,6 kg på 3 uker[:)] Så det kan jeg virkelig anbefale til dere som vil gå ned noe mer.. De har et eget program for oss som ammer, og det er ikke vanskelig å holde..

Vanskelig å legge om kostholdet ja, må ta meg selv i nakken mange ganger[:@]
Meeeeeeeeeen vi får satse på at kg forsvinner etter hvert.

Gått ned 13 kg til nå, kjempefornøyd. Veier 2 kg mindre enn før jeg ble gravid [:D]

..men håper å få bort litt flere. [;)]

Jeg har blitt avhengig av sjokolade, så nedgangen går ikke etter planen...

Men jeg får vel skjerpe meg nå. Får gå over til melon, jordbær, druer, neper osv. Det er jo så godt i varmen...

Og forresten; dette er mitt innlegg nr 900!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

hvor har de det kurset???:)hørtes intresant ut!!!

Har gått ned 20 kg siden fødselen, mangler bare et par til så er jeg nede igjen der jeg var i fjor da jeg blei gravid. Men ønsker å gå ned enda mer da...

En uke etter fødselen var alle kiloene jeg hadde lagt på meg borte,
så jeg var veldig fornøyd. Har også fått mange komentarer på det.
Håper alikevel å ta av noen kilo til, men aller viktigs er å stramme oppigjen magen.
For magemusklene er blir mye slappere.
Men jeg har begytnt å trene, så da får vi se hvordan det går. [:D]

Jeg har gått ned 14 siden fødselen, men har fortsatt 13 igjen til dit jeg vil. De første 14 gikk fort, men nå har det stoppet dønn opp, så de som sier at kiloene renner av med amming, tar feil ( i allefall til meg, hehe) Tar si ups og forskjellig annet på kveldene.....får bare håpe det sher noe snart....som å bli syltynn kanskje (drømme drømme)

Er 2 kilo mindre enn da jeg ble gravid. [:)] Alle svangerskaps kiloa gikk av etter 2 uker

Jeg la på meg fra 64 kg til 78 kg under svangerskapet.
Nå, 6 uker etter fødselen, er jeg 56 kg.
Har gått ned mye pga svangerskapsdepresjon.

Back
Topp