Ned i vekt :(

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg raser ned i vekt! Uten at det er noen spesiell grunn til det. Jeg spiser kanskje mindre, men spyr ikke eller noe. Eneste e gjør er å brekke meg, og de har til nå ikke kommet opp noe. Har hatt meget stabil vekt i mange år, så synes det er litt rart.. Man skal jo heller legge på seg når man er gravid enn å gå ned. 5kg er av siden jeg fant ut at eg var gravid...

Hvis du stresser, har mye på tankene, da raser vekten av!

Når mor min ble syk for 2 år siden gikk jeg ned 7kg på 2 uker :/ gikk konstant å var redd og stresset.. La ikke merke til at kiloene var borte før jeg gikk på vekten...

Men ikke uroe deg! :) kroppen gir beskjed om du må hive innpå mer mat! :)

Diabetes kan gjøre at man raser ned i vekt.. kanskje du bør sjekke d for sikkerhetsskyld:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg gikk ned ca 3-4 kg første svangerskap, i begynnelsen, men jeg fikk ikke i meg mat for jeg var så kvalm. en jeg kjenner gikk ned 15-20 kg hvert svangerskap (3 stk) hun var kvalm hele tiden :) gikk nå bra da :D

Er ingen regel som sier at man SKAL legge på seg under graviditeten. Alle er forskjellige. Så lenge babyen vokser og du ikke mister alt for mange kilo, så trenger du ikke bekymre deg. Gikk selv ned i vekt i forrige svangerskap uten at jeg var kvalm eller hadde andre ting som skulle tilsi vektndgang.

Men jeg er ganske tynn fra før, og vil heller legge på meg enn å ta av meg. Men satser på at det retter seg opp etterkvart :)

Babyen tar næring og alt den treng først så det går nok bra ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Er veldig tynn jeg også, men det gikk fint:)

Sniker meg inn her for å si at det er vanlig å gå ned i vekt i begynnelsen. Gjorde jeg også, men det snur etterhvert ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg gikk ned 4 kilo de 12 første ukene sist, men endte opp med 16 kilo pluss ;)

Æ skoill ønsk æ gjekk ned litt,men her står vekta helt stilt :) Ska bynn å tren i Januar å da vet æ at æ kjæms t å gå ned litt,før det går oppover :)

Back
Topp