Ned i vekt

februar jente

Forelsket i forumet
Hei. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men jeg lurer på hva dere gjør for å gå ned i vekt?
Alle sier man går ned i vekt når man ammer. Men jeg går jo bare opp. Ikke har jeg fått trent noe særlig heller. Kroppen min har ikke tålt stress og anstrengelser etter fødsel. Men nå tror jeg den er klar for å røre litt på seg igjen :) Noen som kan hjelpe meg???
Tips til mat og trening mottas med åpne armer:)

Det lurer jeg på og :) jeg har gått ned nesten det jeg la på meg under svangerskapet, mangler 2 kg, men har maaaange igjen for det ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Jeg har kuttet ut brød, poteter, ris og pasta. Spiser kun grønnsaker til f.eks kjøtt ved middagen, og grønnsaker til snacks og mellommåltider, kanskje en riskake her og der og knekkebrød, og drikker bare vann :) dette vet jeg funker. begynte idag da så får satse på jeg går inn noen CM :) Og selvfølgelig kutte ut snop og brus i ukedager :)I tillegg skal jeg prøve å gå en time tur hver dag. Skal også melde meg inn på Sats igjen, synes d er så gøy med gruppetimer :) Så krysser fingrer og tær for at dette går :)

Jeg har gått på lavkarbo før. Det virket det. Men det skal jeg ikke gjøre igjen. Og jeg er alt for glad i brød, poteter, ris og pasta så det kan jeg ikke leve et liv uten :) Jeg har nå to barn og må ha et kosthold som også passer sammen med de. Jeg kan ikke be mitt barn spise potet også gjør ikke jeg det selv, om du skjønner :)

Jeg har gått på lavkarbo og trent i ei uke nå, og gått ned 2,5 kg :) w00p w00p :) Veeeeldig fornøyd me de. Har selvfølgelig ikke kutta karbohydrater helt siden jeg ammer, og får i meg det ved å spise frukt, nøtter osv. Har også bestilt meg en PT time soM skal sette opp et treningsprogram så jeg får trene opp igjen bekkenet igjen, siden det fortsatt gjør vondt.
her går vi for SK2014;p

Jeg gikk ned nesten alt ila. de første ukene. Nå gjenstår det et par gjenstridige kg, men har halvveis levd på iskrem nå i sommervarmen, så kanskje ikke så rart! Har begynt å prøve å løpe et par ganger i uka, og har begynt å prøve å være flinkere til å ha mer sunn snacks tilgjengelig.
Leste et sted for en tid tilbake, at ca 4 kg av de man legger på seg under sv er reserve for amming, så da slo jeg meg litt til ro med at ca 2 kg over "før-gravid-vekt" ikke er så ille! ;-)
Og, man skal vel være litt forsiktig med å slanke seg (gå på diett) når man ammer. Fort gjort å få for lite av noen viktige næringsstoffer tror jeg?

Forrige gang gikk jeg ned 25 kg ved å trille tur hver dag. Til nå har det vært lite trilleturer og få kilo av :)

Back
Topp