Ned i vekt?

Maanestråle

Gift med forumet
Noen fler som ikke legger på seg..? Nå har jeg nok å ta av av lager altså, så ingen fare sånn sett ;-p hadde gått opp 6 kg, men hadde gått ned en kg plutselig... Jeg la jo på meg så mye sist så dette blir helt bakvendt for meg... Ingen ting jeg burde bekymre meg over..?

Slik er det her også, går litt opp og ned med vekta. Spurte legen og det var ingen grunn til bekymring, og i hvert fall hvis man har litt å ta av:) Ingenting er bedre enn at man slipper å gå masse opp når man fint kunne tenkt seg å ikke legge på seg så mye. Er ikke av de tynneste jeg, men fortsatt ingen fare for at vekta går litt ned i følge legen så:)
Tror ikke du skal bekymre deg så lenge du spiser vanlig:)

Så lenge man har en god del reserva å ta av, og så lenge man ikkje SLANKA seg, så går det nok heilt fint!! :) 
Eg har foreløbig lagt på meg 700 gram... Og er til oppfølging på rikshospitalet ift vekt, så det er heilt med vilje at eg ikkje har gått opp nokke! 

Berre vær obs på at man ete sunt og riktig.. Få i deg nok kalsium. Det dei er mest opptatt av på Riksen er at eg ikkje skal ha sukker i kosten... rett og slett fordi eg ved å være overvektig har større risiko for å få svangerskapsdiabetes... Nokke som igjen då vil være lettare å få igjen på et seinare tidspunkt, pluss at det er større fare for babyen å få plager seinare dersom "vi" får svangerskapsdiabetes no! 

Takker for svar :)
Sist så var nok ikke kostholdet det sunneste nei...kremt ;-p Så jeg la jo på meg i bøttevis... var nok forberedt på det denne gangen også. Men jeg har ikke hatt lyst på godt, heller ikke all den usunne maten jeg spiste sist, så er vel derfor jeg ikke har gått opp :) Skal ikke klage, for tror babyen har det godt :)

veide 69 kg før eg blei gravid.. er nå 72.5 kg og 28 uker på vei..så her går det sakte.

Har noen kilo på kroppen fra før, så gjør ikkje noe..Men har sletet med kvalme og liten matlyst dette svangerskapet

Back
Topp