NB!!! IKKE laminer ultralydbildene dine!!

Jeg også gjorde det samme... Heldigvis hadde jeg scannet de inn på pc'en først, så det var ikke noe stress.
Men fant ut at det er en slags plast i de bildene, som gjør at bilder "smelter"...
Nåhar jeg lært å kopiere/scanne altmulig før jeg laminerer, manvet aldri!! (stort sett alt iallefall[:D])

Eg snakka med mi mor i dag og ho fant fram bileta av meg på UL. Og ho sa det var sånne polaroidbilder.

Og det fekk meg til å tenke. Viss det er polaroid-teknikken dei har brukt so er det heilt rett at dei skal ligge mørkt og ca ikkje over 20*c

Bileta er rett og slett laga med varme. Der forskjellige "varmer" lagar dei forskjellige kvit/grå/svart-tonene. Kvit er ikkje noko varme, svart er varmt. So når ein har kjørt bileta gjennom ein lamineringsmaskin so blir dei jo sjølvsagt veldig varmebehandla fordi plastikken rundt skal smelte til det inni... og biletet vert svart.

Same teknikk er det dei brukar på kvitteringar, bussbillettar og lottokuponger. Prøv å laminer ein gamal lottokupong å ser kva som skjer. Eller hald ein lighter på undersida (ikkje den sida med tekst...) Eg har drive med regnskap i mi tid. Og blei mektig irritert kvar gong nokon hadde TAPET fast kvitteringer til A4ark. I alle fall viss dei hadde tapa over teksten. Eit eller anna med tape/kontaktpapir gjer at arket vert kvitt/øydelagt.

Eg tenker meg at grunnen til at dei bruker dene teknikken på UL-bilder er at det går fortare "fremkalle" sllike bilder enn ordinære bilder. Og antageligvis billegare og. Sidan dei då ikkje brukar fotoblekk.

ORIGINAL: shiby

så utrolig kjipt da [&o][:'(]

Ikkje lurt å bruke kontaktpapir heller, det veit eg om fleire som har fått erfare[8D]

Det ene UL bildet mitt låg vedsiden av mikroen og det er ødelagt.. hvordan er det mulig da??[&:]

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg la bildet rett i bildealbum jeg. aldri tenk på å laminere. kan bilde bli dårlig etterhvert?
uansett, så har jeg tatt bilde av bilde[8D]

Det gjorde jeg med datteren min sitt, og det er like fint nå snart 10 år etter[:)]

ORIGINAL: shiby

så utrolig kjipt da [&o][:'(]

du trenger ikke å gjøre noe med dem! jeg har ultralyd bilder 11- 12 år tilbake Like fine[:D]

altså.... når man laminerer så smelter jo på en måte plastiken litt sammen for å få det fint....
ul bildene er jo tynn plastikk....
1+1= bildene smelter...
eller???
sier det seg ikke selv?
Men hey,skjønner man kan tenke feil midt oppi det[;)]

Back
Topp