Navnvalg

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Alena :)

Alena, kun fordi jeg ikke er så veldig fan av Ringenes herre.
Er Arwen en karakter i ringenes herre? Aldri lest bøkene så det viste jeg ikke. bare hørte navnet tilfeldig tidligere i uken og har ikke klart å la være å tenke på det. :)

Er Arwen en karakter i ringenes herre? Aldri lest bøkene så det viste jeg ikke. bare hørte navnet tilfeldig tidligere i uken og har ikke klart å la være å tenke på det. :)
Ja, en alv i både bøkene og filmene. Anbefaler deg å sjekke ut de før du kaller opp noen etter det, ungen blir å måtte svare endel på spørsmål om de resten av sitt liv om du velger navn derfra [emoji4]

Arwen uttales jo arven på norsk. Så det er et ganske vanlig ord også på norsk... W er en bokstav vi ikke uttaler annerledes enn v på norsk.

Dessuten tenker jeg som alle andre RINGENES HERRE. Fordi Tolkien fant opp det navnet for Rignenes Herre. Og jeg er absolutt ingen fan, men lot meg dra med på kino da de gikk da. De aller aller fleste i vår generasjon har nok sett de filmene.

Om jeg hører at er barn heter Arwen ser jeg automatisk for meg at foreldrene er veldig fan av Ringenes Herre. Sånne som sto i kø i kostymer...

Så av de to navnene holder jeg en knapp på Alena. Selv om jeg også der tenker på at det er et ord (alene på svensk. «Ensam och alena»)

Ja, en alv i både bøkene og filmene. Anbefaler deg å sjekke ut de før du kaller opp noen etter det, ungen blir å måtte svare endel på spørsmål om de resten av sitt liv om du velger navn derfra [emoji4]
Shit! Bra jeg spurte her da ;) Takk :)

Alena [emoji4]

Back
Topp