Navnstatestikken 2015 er endelig her!

Nope :)
Ikke i nærheten en gang :D
 
Det vi tenker på til jenta som kommer står ikke der.

Men de har til felles at det er kort. Liker den trenden godt.

Junior sitt navn et heller ikke der.


Like greit. Vi er ikke en familie som faller i mange kategorier hahahahaha
 
Last edited:
Navnet til lillesøster i magen står ikke der, men storesøsters er ganske likt et av dem på lista. :)
 
Min eldste har navnet sitt på lista. Vi kjente ingen barn med det navnet da han ble født for snart 13 år siden :)
 
Navnet til storesøster er høyt på lista... Var ikke på lista for 8 år siden når det ble bestemt så det er ingen i klassen hennes som heter det samme ;)

Mulig lillesøster også får navn fra lista... Vi får se :p
 
Nei, og det er jeg glad for. Valgte bevisst et navn som ikke er vanlig (men likevel ikke ett av disse mer moderne, sammensatte navnene) og som jeg selv elsker. Har en nevø med et svært vanlig navn og det har slett ikke alltid vært like enkelt. Når tre gutter på et fotballag/-gruppe har samme navn, blir det gjerne litt innviklet å benevne dem ;).
 
Isj, min sønns navn er på topp 50.. Også akkurat det jeg ville unngå da.
Snuppa sitt er ikke på listene.
 
D andre navnet til eldstemann er langt nede på lista,han er oppkalt etter faren sin,og han er 15 år,så gjør ingenting d akkurat:p
Første navnet til gutt nr to er også der,men han blir ti år,så ikke mange på hans alder som heter d heller:)
Ingen av navnene til lillesøster er med,heller ikke noen av navnene til lillebror i magen er med:)
 
Ingen av guttenes,hadde trodd eldstes var, men helt ok at det ikke er.
Bonusjentas har vært på topp ti lenge.
 
Verken min sønn eller min datter navn er på lista :) Det ville vi unngå, uten at det ble veldig spesielle navn. Sønnen min sitt navn var populært for ca 15 år siden, og min datters navn var populært på midten av 80-tallet. Tror ikke de kommer til å hete det samme som noen andre i klassen :)
 
Back
Topp