Navnforslag

MaiBaby2015

Andre møte med forumet
Hvilke navn syns dere er finest?:) Å som dere kunne tenkt å kalle den lille i magen når den melder sin ankomst til våren

Veldig tidlig enda å mange har kanskje ikje tenkt noen særlig på det, men morsomt å se hvilke forslag som kommer opp :) mye fine navn så tror det blir vanskelig å velge etterhvert:)

Jeg syns Pernille og Aleksander er fine navn :) Jeg har en Marius og ei Lotte Emilie fra før.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Mari Aurora, Mari Victoria, Nora, Mie Kristine , Tilde Elizabeth, Nora Emilie. Anniken, Aurora. Thea Sofie.

Alexander, Leander, Mio Alexander, Matheo, Theodor, Lavrans, Storm, Henrik. Knut Alecander.

Hatt to og et halvt år å tenke ut navn. Blitt endel fine:-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Thea, Filippa, ,Cornelia, Hermine, Julia, Alexandra,Adele

Nicolai, Maxmillian, Maxmiller, Marcus, Filip, Sverre, Wilhelm

Vi bruker familienavn, så har ikke all verdens navn å velge i, men Henrik, Hans, Edvin, Johan, Alfred, Håkon, Heine er noen guttenavn vi har vurdert;)

:)Hadde maaaange navn på lista da jeg ventet første,.endte opp med Pia :Heartred
Jeg liker enkle navn som alle kjenner til, men som ikke er på top listene...de navnene som er favoritter nå er Georg, Aron, Aimee og Eva:)

Jeg liker gamle navn, og vil bruke opp igjen navn fra slektene våre:)
Har en Martinus fra før:)
Liker: jørgen, marie, anna, oline, julie, sigvard

Vi har allerede valgt navn som vi er enige om. Blir det gutt skal han hete Mio, blir det jente blir navnet Mira. Det bestemte vi før jeg tok ut spiralen. Så dette svangerskapet er nøye planlagt til forskjell fra det forrige ;)

Men andre navn jeg likere er

Gutt: skage, viljar, Lasse,
Jente: arya, Linda

Sent from my iPad using BV Forum

Ulrik eller Emma <3

Mannen vil ha Thea...

Jeg har tre jente- favoritter (det blir seff jente denne gangen også!): Fride, Nikoline og Mathilde. Nikoline går nok ikke gjennom sensuren hos mannen, Mathilde heter båten til svigerfar og da er det ikke så mange igjen.. Jeg får vel tenke litt mer frem mot mai ;)

Back
Topp