Navnevalget

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Jeg syns det å velge navn er fryktelig vanskelig! Det er med på å skape en identitet! For et ansvar! Det skal være fint og lett likanes og følge ungen livet ut!! *angst*

-Fra appen-

Da er vi to! Er så mange faktorer man skal ta hensyn til, og føler det er en kjempe stor avgjørelse! Men vi finner vel alle det navnet som passer perfekt når den lille kommer :-)

Da er vi to! Er så mange faktorer man skal ta hensyn til, og føler det er en kjempe stor avgjørelse! Men vi finner vel alle det navnet som passer perfekt når den lille kommer :-)
Jeg håper det.. Men det er jo de som ikke gjør det..! "Hvorfor heter jeg Linnea, mamma?" "Fordi mamma og pappa ikke klarte å bestemme seg, så staten ga deg navn!" :P

-Fra appen-

Jeg føler at vi bestemte oss for navn litt for fort. Men vi satt plutselig igjen med bare ett alternativ som skilte seg ut for oss begge, rett etter ordinær UL. Skulle gjerne hatt ihvertfall 2-3 navn det sto mellom. Vi er fortsatt åpne for å finne flere navn, men samtidig føler vi at navnet er på plass. Ihvertfall fram til vi ser han :-)

Med førstemann slet vi veldig med å finne navn. Når vi først hadde bestemt oss, gikk det lang tid før vi fortalte det til noen. Måtte prøve ut navnet litt først. Barnet er i dag nesten voksen og jeg har ikke angret på valget.
Med nr to hadde vi nesten bestemt oss før han kom ut, men da han først ble født, passet ikke navnet.
Denne gangen ble navnet bestemt lenge før vi traff hverandre. I det siste har jeg tenkt veldig mye på om det virkelig er rett navn. Hva hvis hun ikke passer navnet osv. I tillegg har jeg flere venninner som har valgt samme navn til sitt barn:(

Jeg var veldig fornøyd med navnevalget på nr 1 , selv om jeg ikke ble helt vant til det før han ble nesten 10 mnd .
Nå er vi helt blanke på navn , men henger litt på John , håper bare han ligner på navnet slik som storebror gjorde :)

Ja synes det er kjempevanskelig :S

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja, det er vanskelig! Vi har slitt med å bestemme navn på begge guttene våre. Ingen av dem hadde fått navn før de ble født og det gikk noen dager før vi klarte å bestemme oss etter fødselen ;) Vi har heller ikke bestemt oss for noe navn denne gangen... Vi hadde et jentenavn klart da vi fikk guttene, men det er "tatt" av noen vi kjenner, så er litt usikker på om vi vil bruke det nå. Hmmm...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp