navnevalg..

Hva heter du da? Siden du sier du skarret på r-en. Det er jo ikke noen r i Tammis?

Har en fetter i sverige som heter Hampus... stakkars gutt. Og søsknene hans heter Anton Julius (blir kalt Julle) Og Michelle (blir kalt gåsalill) Og oliver. (eneste uten kallenavn) stakkars barn...

Det var jo søtt navn da... kult med annerledes navn.

Tamara er eit fint navn syns eg [:)]

Tamara , sorry.

kvifor kjem det dobbelt her? sku rette på det, og så kjem det opp at siden ikkje kan vises..

hahahahahaha ler meg i hel[:D][:D][:D][:D][:D]

Syns Tamara var et nydelig navn. Men unger kan være ekkle og de finner ting på navn så de kan mobbe nesten uanz hva du heter. Jeg ble kalt for kattetryne fordi jeg heter Katrine.

ORIGINAL: Micamor

[:D]Veel,en gammel kolega av min pappa hette Finn Kåten-og en annen hette R.Mensen[:D]-De var eldre menn,men hva tenkte foreldrene egentlig?

De har sikkert ikke vært eldre menn hele livet...hi hi, jeg bare måtte kommentere den!

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: *isa*

Tamara er eit fint navn syns eg [:)]

Takk takk.
Tamara fra Sahara er barbara..
Ta ma ra = Ta meg da eller Ta meg i ræva

Og når jeg i tillegg har rødt hår og gutta i klassen sa at mamma hadde hatt seg med en gulrot... Ja da var det gøy da.
I dag kan jeg heldigvis le av det.. [:D] Men unger er fæle når de først vil..

oi oi , ja barn har god fantasi..godt du kan le av det no ja[:)] eg vart også mobbet på skolen, men ikkje pga av navnet mitt.

litt ømt tema det der..veit ikkje eg skal legge det ut her..vil ikkje "suttre" veit du [;)]

En veldig morsom kollega synes vi skulle døpe jenta vår "Mari Johanna" (si det fort.....)
Det hadde nok slått ann hos de kommende oldeforeldrene tenker jeg [:D]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Elewyn

En veldig morsom kollega synes vi skulle døpe jenta vår "Mari Johanna" (si det fort.....)
Det hadde nok slått ann hos de kommende oldeforeldrene tenker jeg [:D]

Hihihihihihihihihi [:D]

Hehe! Dritbra![:D]
Hvis jeg får en gutt skal han iallefall ikke hete Cliff-Arne! Haha! (har dere der honningsvågrevyen om cliff-arne??)

ja he he cliff -arne fra narvik, fra sælve narvik jeg ler meg skakk av de der asså

Eller Odd Even og Hans Hugo (å dæven, han sug ho) Å det er faktisk folk som kaller barna sine for dette? Herregud!

Hehe! Jeg har (desverre) ikke sett den med Cliff-Arne, men der er mange som lurer på om jeg kjenner han, eller som gjerne vil snakke litt cliff-arnisk til meg! [:D]

jeg er sånn honningsvåg revy-fan jeg da så jeg drar å og ser på den når den er i oslo hvert år he he... er du fra et sted oppi der da eller tullmusa? narvik?

Ja, det kan du tru! Å du kødde fan ikke me mæ som kommer fra sælveste N-a-r-v-i-k! [:D]

Jeg bodde en stund i SÆLVE NARVIK for noen år siden

Åhh?? Hva gjorde du i SÆLVESTE NARVIK da?? Æ overdriv aldri vet du!

Back
Topp