navnevalg..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
Tenker dere over navnevalg sånn at barna ikkje skal bli mobbet for navna? no finner alltid dei som vil mobbe noke å mobbe for men.

som navnet eg hørte for nokre veker sida, ei som sku kalle barnet Ane-rikke.., og bor på østlandet..blir liksom litt å be om at barnet blir mobbet eller?

i kirken evt : kva skal barnet hete ? anerikke..

nei no skal eg slenge meg på sofaen og sjå ein film [:D]

[:D]Tja , noen hensyn bør man jo ta. Hvis du heter Moor (engelsk vanlig etternavn),og bor i Norge bør du ikke døpe datteren din Liv! (stakkar,bli hetende livmor),det er vel snart to år siden en Norsk prest annbefalte de nybakte foreldre om å finne et annet fornavn... De gjorde det![:D]

En som gikk i klassen til pappa het Stein Kåte Eriksen. Lite gjennomtenkt da!!

ja det har eg også hørt, huff, folk tenker ikkje langt då syns eg..

har en onkel som heter KURT-LEIF.......
Å det e ikke kødd engang, å da sir æ: e det mulig. Jupp, det e det....

[:D]Veel,en gammel kolega av min pappa hette Finn Kåten-og en annen hette R.Mensen[:D]-De var eldre menn,men hva tenkte foreldrene egentlig?

Har ett hus her som har en giga banner hengende på seg. ODD FELLOW. tror det er en forening av et slag, som er oppkalt etter en person.

Man kan kanskje sno seg unna de værste navnene og kombinasjonene, men et usedvanlig navn er jeg helt for. Min gutt skal hete Zacharias xavier[:D]. Jeg har selv et usedvanlig navn og har aldri hatt no annet problem enn at folk alltid husker navnet mitt.

uvanlige navn syns eg også er bra, men ikje sånne navn som ane-rikke, rosa bleie ( nabo heime ) liv moor..og sånn , då tenker ikkje foreldra langt syns eg..

tøft navn til sønnen din alika[:)] heiter du alika?

Heter ikke Alika nei hehe
Det var et navn jeg tenkte på hvis jeg skulle ha en jente.
Heter Hanna Francisca Constanse. Lærte å skrive navnet mitt riktig i 7-klasse [&:]

-Så nydelig navn du har. En av mine nieser heter Aurora Constanse ,synes Constanse er vakkert. Skjønner at det tok litt tid å lære å skrive det da[:D]

ja det var eit nydelig navn alika[:)]

Jeg vet om en her ute som heter Nam nam jogurt... kult? Ehhh nei. Selv om man er utlending kan man jo prøve å finne litt mere normale navn til barna sine. Også en jente som heter Astasol. Er ikke det også en sånn vitamin drikk med appelsinsmak til barn?

seriøst? nam nam ? det må då vera tull?? ellers er folk rare ja..

Det heter Sanasol!

hehe, på sunnmøre er de flinke til navne kombinasjoner, som Inge Bernt, Bjørn Reidulf, Haldis Margot, Karl Trond.

Ja seriøst nam nam. Og jogurt (yoghurt) er jo ikke noen bra kombinasjon. (som svar på isa) OK Sanasol. Ikke langt unna da.

heheheheh[:D]

Rikki Martin (bor i Narvik) - hvem tror dere mammaen var fan av?

[:)]Et tvillingpar som var barndomsvenner av mamma heter Inger Anne og Anne Inger
WOW snakk om god fantasi på foreldrene da.......

Back
Topp