Navnevalg

Hva tenker du om navnet Ellenora?

• Jeg likte det

Votes: 17 51,5%
  • Litt for spesielt

Votes: 17 51,5%

• Antall som har svart
    33
Ååh så fint!

Det minner meg om navnet jeg falt pladask for for noen uker siden - Anne Nora!
Nå bruker vi ikke det pga gutt, så versågod! :hilarious:

Takk for tilbakemeldinger Mitt navn et standard fra 80 tallet, Marianne, men Ellenora blir oppgjenkalling av min mor og farmor. Ellen og Nora. Min mor synes det var litt spesielt navn, så da ble jeg litt usikker på om det var det.
Mye virker rart når det er uvant. Bruk det litt i dagligtalen så kjenner du fort om det er riktig. Det er et annerledes navn, men ikke sånn «sært» som en del nymotens navn er. Og det er en fin historie :Heartred

Takk for tilbakemeldinger Mitt navn et standard fra 80 tallet, Marianne, men Ellenora blir oppgjenkalling av min mor og farmor. Ellen og Nora. Min mor synes det var litt spesielt navn, så da ble jeg litt usikker på om det var det.
Synes det var et fint navn, og elsker at du har laget den komboen selv med oppkallingsnavn! Drit i hva andre tenker, er du som skal like det!

Vi har valgt Edda, og her kom svigermor med en kjedelig kommentar at folk her (på sørlandet) kom til å uttale det "Ædda". Sa bare at da må du øve deg på å si rett, for hun skal ikke hete Ædda men Edda.

Så, velg det du liker - ikke la deg påvirke av andre❤️

Synes det var et fint navn, og elsker at du har laget den komboen selv med oppkallingsnavn! Drit i hva andre tenker, er du som skal like det!

Vi har valgt Edda, og her kom svigermor med en kjedelig kommentar at folk her (på sørlandet) kom til å uttale det "Ædda". Sa bare at da må du øve deg på å si rett, for hun skal ikke hete Ædda men Edda.

Så, velg det du liker - ikke la deg påvirke av andre❤️
Kan si til din svigermor at jeg ikke hadde sagt Ædda hvis jeg så navnet Edda skrevet på et ark! Bor på sørlandet

Kan si til din svigermor at jeg ikke hadde sagt Ædda hvis jeg så navnet Edda skrevet på et ark! Bor på sørlandet
Haha, takk! Skal si det neste gang! Hun er veldig snill og hyggelig sånn egentlig, men tror det kom ut litt feil fra hennes side haha.
Men tenker at sier man at et navn uttales slik eller slik, så respekterer man det og prøver så godt man kan <3

Back
Topp