Studentmammen
Betatt av forumet
Hvor finner dere inspirasjon til navnevalget? (Slektstrær, nettsider, litteratur...) Og hva er viktig for dere når dere velger navn (er det viktigst at det høres pent ut, har tradisjoner, er lite brukt etc.)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samtidig het oldemoren Karoline. Så det kan jeg evt strekke meg til. 
Så er jeg flittig leser av navneforumet og googler top navn ulike land. Tror jeg bruker alt for mye tid på det haha, og selv om, så har vi (egentlig han) blitt enige eller bestemt oss Jeg har også hatt liste på mobilen med "fine navn". Så har brukt den til inspirasjon. Vi har ikke blitt enig/funnet ut av navn enda.. Men jeg har også kikket på slektstreet ooog kjøpt navnebokSå er jeg flittig leser av navneforumet og googler top navn ulike land. Tror jeg bruker alt for mye tid på det haha, og selv om, så har vi (egentlig han) blitt enige eller bestemt oss
![]()
Hun får et navn som ikke noen av oss har hørt at noen har kalt barnet sitt (her ivertfall) og mellomnavnet er etter pappaen og farfar og hans far igjen![]()