Navnevalg

Hva er deres meninger om de "nye" navnene? Kommer bare på typisk Fotballfrue sine: Nelia og Naia. Jeg synes de er nydelige! :) Men vi har et etternavn som jeg tror kræsjer litt med moderne navn :p
 
Hva er deres meninger om de "nye" navnene? Kommer bare på typisk Fotballfrue sine: Nelia og Naia. Jeg synes de er nydelige! :) Men vi har et etternavn som jeg tror kræsjer litt med moderne navn :p

Jeg er ikke så fan av de, men jeg liker de gamle, klassiske oldeforeldre-navnene :)
 
  • Liker
Reactions: HJT
Jeg er ikke så fan av de, men jeg liker de gamle, klassiske oldeforeldre-navnene :)

Det gjør egentlig jeg også <3 har hatt fks signe og Agnes på topplista i alle år :) endte med et nok mer moderne jentenavn på vesla, men guttenavnene vi håper å få brukt nå er "gammeldags" <3
 
Hadde det vært opp til meg hadde alle barna våre hatt navn på alvisk fra Tolkiens verden :hilarious:Kanskje like greit at barnefar har nektet :rolleyes:

Ellers liker jeg også tradisjonelle navn, og gjerne navn fra langt bak i slekta

Et av mine favorittnavn er Saga, men det heter broren min sin jente så vi kommer ikke til å velge det :)
 
Jeg må ha noe som klinger til barna mine som heter Amalie, Elvira og Melvin :) så ikke akkurat funnet noe enda må jeg si! Syns navn er vanskelig [emoji7]
 
Jentenavn Emilie, Emmelin, Alva, Alida, Lea, Adelen

Guttenavn: Emilian , Leander , Theo, Isak, Oliver

Vanskelig!!!! Aner liksom ikke hva jeg vil ha [emoji23]
 
Jeg må ha noe som klinger til barna mine som heter Amalie, Elvira og Melvin :) så ikke akkurat funnet noe enda må jeg si! Syns navn er vanskelig [emoji7]

Alvin?
 
Det er utrolig søtt [emoji7]noe å tenke på [emoji7]

Det synes jeg også, min førstefødte på 6 år heter det :happy: Og det er ikke et vanlig navn heller, selv om det er usedvanlig vakkert :joyful:
 
Det synes jeg også, min førstefødte på 6 år heter det :happy: Og det er ikke et vanlig navn heller, selv om det er usedvanlig vakkert :joyful:

Ntååååå verdt å tenke på syns jeg [emoji7]elsk! Du har valgt så riktig [emoji7]
 
Back
Topp