Navnevalg

Novembermammaen

Prins. nov. 2011 - Lille spire nov. 2014 <3
Novemberlykke 2015
Huff. Jeg syns det er SÅ vanskelig å velge navn til poden. Selv om det er lenge til h*n kommer ;) Greit nok med førstemann, men nå skal jo navnet på nye babyen passe sammen med eldstemann sitt :p

Flere som er begynt å gruble? :)

Jeg syns det er SÅ gøy med navn, så jeg har allerede en lang liste klar ;) Min kjære er ikke like giret, så han engasjerer seg ikke så veldig i akkurat det enda ;) Men ja, det er jo litt utfordrende at det skal passe sammen med andre barn! Vi var helt enige da vi fikk første mann, men denne gangen er vi helt på forskjellige planeter :p Får gi det litt tid å "jobbe" navnene inn så han blir mer vandt til å høre dem, han sliter litt når navnene blir litt spesielle..

Det er kjempevanskelig! Jeg er så sinnsykt ubesluttsom som person, og det gjør det jo ikke noe mindre vanskelig :P Og så har jeg heller ingen favorittnavn som jeg bare vet jeg vil ha. Men vi er forberedt på å begynne med en gang vi vet kjønn :)

Jeg syns det er SÅ gøy med navn, så jeg har allerede en lang liste klar ;) Min kjære er ikke like giret, så han engasjerer seg ikke så veldig i akkurat det enda ;) Men ja, det er jo litt utfordrende at det skal passe sammen med andre barn! Vi var helt enige da vi fikk første mann, men denne gangen er vi helt på forskjellige planeter :p Får gi det litt tid å "jobbe" navnene inn så han blir mer vandt til å høre dem, han sliter litt når navnene blir litt spesielle..
Du er ikke alene om liste;)

Med guttungen hadde vi klart navnet hvis det ble en gutt fra pos.test;) Han er oppkalt og heter Oliver James:)

Nå syns vi det er mest vanskelig med guttenavn egentlig, og har færrest forslag her. Har noen vi liker godt da, men noen føler jeg er oppbrukt og noen er allerede tatt liksom. Så vi får se.
Jentenavn er flere på listen, men vanskelig gitt:)
Vil tippe det blir klarere med engang etter oul om vi får vite kjønn her.
Men er jo ikke travelt heller akkurat. Kan jo være navnløs til etter fødsel og.
Er jo noen som mener at først da blir navnet klart;)"Dette er jo helt klart en Per":P

Har alternativene klare, men åpen for at de kan endre seg frem til og etter fødselen. Trenger i det minste ikke bli enige med andre enn meg selv, men kan være vanskelig nok det :D

Vi har 2 guttenavn å 2 jente navn for vi klare ikke bestemme oss før vi har sett bebisen :)

Guttenavn: Theo eller William
Jentenavn: Mathea eller Eila

Jenta vår fra før heter Elena :)

Men er så mange fine navn så mulig det dukker opp noen etter hvert :) men men god tid ennå :)

Vi har 2 guttenavn å 2 jente navn for vi klare ikke bestemme oss før vi har sett bebisen :)

Guttenavn: Theo eller William
Jentenavn: Mathea eller Eila

Jenta vår fra før heter Elena :)

Men er så mange fine navn så mulig det dukker opp noen etter hvert :) men men god tid ennå :)

Vi har også en datter som heter Elena :) Har også Mathea på lista sammen med Adelè ;)

Hehe ja men her er navnene bestemt :)
Heldivis :) jeg ville gjerne kalle opp etter oldemor vis vi får jente :)
Å han vill gjerne kalle opp en gutt etter bestekompisen som ikke er her mer :(
Detmed er navnene bestemt å det beste er at begge begynner på T så uansett blir det bokstavoppkalling :)

Heldige dere som har alt klart! :D Har en gutt som heter William fra Før av og er 99% sikker på at han får en lillebror :)
Noen som har passende guttenavn? :)

Det er kjempevanskelig! Jeg er så sinnsykt ubesluttsom som person, og det gjør det jo ikke noe mindre vanskelig :P Og så har jeg heller ingen favorittnavn som jeg bare vet jeg vil ha. Men vi er forberedt på å begynne med en gang vi vet kjønn :)

Godt det ikke bare er meg! Føler alle har navnet klar Før de i det hele tatt blir gravid! :p

Noen som synes Rebecca er fint? jeg synes det er et nydelig navn, men mannen er ikke enig.. Mener det er et "diva"-navn....
Rebecca er fint ja :) men kjenner å ei som heter det å hu er virkelig diva. Men det har da mere med foreldrene å si mener nå jeg :) hvertfall i dette tilfellet :p
Men samme sier de jo om Lukas nå, han har tatt over rampe status etter Ronny å Dennis :)
Er jo ikke dermed sagt at alle Lukas er rampete :)

Heldige dere som har alt klart! :D Har en gutt som heter William fra Før av og er 99% sikker på at han får en lillebror :)
Noen som har passende guttenavn? :)
William er en av mine favoritter av guttenavn! :) Jeg liker veldig godt Isack og Oliver, syns begge passer godt sammen med William :)

William er en av mine favoritter av guttenavn! :) Jeg liker veldig godt Isack og Oliver, syns begge passer godt sammen med William :)

Vi har faktisk snakket om Oliver!! :p Kanskje det blir en liten Oliver, hvem vet? :) Går på en smell om det skulle bli en jente, da får hun bare forbli navnløs :p

Når jeg var gravid med min første, fant vi et gutte navn: Daniel og et jente navn: Ella. Det ble en gutt, så vi venter liksom på Ella nå (",). He he, er ivertfall ingen tvil om det blir jente hva hun skal hete. Er vi så heldige å få en gutt til, må vi nok sette oss i tenkteboksen igjen.

Vi har faktisk snakket om Oliver!! :p Kanskje det blir en liten Oliver, hvem vet? :) Går på en smell om det skulle bli en jente, da får hun bare forbli navnløs :p
Blir det jente syns jeg Olivia er veldig fint! :) Har ei venninne som har to barn som heter William og Olivia, klinger superfint sammen syns jeg!

Noen som synes Rebecca er fint? jeg synes det er et nydelig navn, men mannen er ikke enig.. Mener det er et "diva"-navn....

Rebecca er kjempe fint! :) søskenbarnet mitt heter det :) alltid likt det navnet :)

Back
Topp