Navnevalg

Hoppsi

Flørter med forumet
Noen her som har bestemt seg for hva den lille prinsen eller prinsessen skal hete?
Vi venter en gutt og for tiden står valget på Tommy...syns det er litt søtt og tøft på en gang[:D] (....hadde det blitt jente ville navnet blitt Sarah, det er såååå fint)

Vi venter en gutt 17.juni[:)]

Hmmmm....
Vanskelig dette med navn
Jeg har gjort det veldig enkelt, siden vi skal ha gutt
får min kjære bestemme[:)].
Så forslaga jeg har fått er Odin, Thor eller Helge.
Tror det blir Odin [:D]

Vi fikk vite at det var 50% sjanse at det ble gutt når vi var på ultralyd.
Men har dere andre backup navn til motsatt kjønn hvis det viser seg å være jente.???

Guttenavn: Sander,Sindre,Lukas,Noah,Birk

ORIGINAL: gira

Vi fikk vite at det var 50% sjanse at det ble gutt når vi var på ultralyd.
Men har dere andre backup navn til motsatt kjønn hvis det viser seg å være jente.???

Guttenavn: Sander,Sindre,Lukas,Noah,Birk

Da er det jo like stor sjanse for jente da.... Sikkert lurt å ha jentenavn klare og da.

Her tenker vi på navnet Tuva. Hvis det ikke blir ei jente likevel så er jeg litt usikker på navnet blir. Kanskje Jonathan.

ORIGINAL: mariva

Noen her som har bestemt seg for hva den lille prinsen eller prinsessen skal hete?
Vi venter en gutt og for tiden står valget på Tommy...syns det er litt søtt og tøft på en gang[:D] (....hadde det blitt jente ville navnet blitt Sarah, det er såååå fint)

Vi venter en gutt 17.juni[:)]

tommy er jo så søt(å tøft på en gang[:D])vi har jente navn,men det er hemmelig inntil videre.har et guttenavn også om det skulle komme en litn gutt[:D]

vi har bestemt oss for odin alexander og linn synnøve[:D]

ORIGINAL: Flogå

Jenta vår skal endten hete Andrea eller Amanda[:D]

Vår eldste skulle hete Andrea Johanne....[:D] Men så ble det gutt da....[:D] Han heter Henrik Alexander, og minstemann heter Brage Andreas. [:)] Den inne i magen blir nok en liten Jacob ett eller annet hvis det viser seg å være gutt da... [;)] Nå står Aurora høyt i kurs hos meg som jentenavn, eller Emma. [:)]

Her blir det Andreas eller Bendik tenker jeg [:D]

Vi er veldig glade i navnet Tuva vi da... Så tingelingen2 - det sprørs om det blir det samme på oss[:)]

vi får se om det blir jente først nå da...[:)]

Vi har foreløpig endt opp på Nora.

Hedda er et fint jentenavn da... vi pratet litt om det til vi var på ul og så at det mest sannsynlig blir en gutt til...[;)]

Vi bestemte for flere år siden, at om vi får ei jente, så skal ho hete Mariell. Om det blir gutt, vet vi ikke helt hva han skal hete. Har snakket litt om Sondre, men vi får se.
Navnet skal jo liksom passe ungen når h*n kommer ut også...

Ja... med førstemann hadde vi fem alternativer... men andremann het det han heter fra jeg fant ut at det var gutt. Og han passer til å hete det også![;)]

Back
Topp