Navnevalg

Her har eg ein Oliver <3 Har egentlig alltid sagt at eg ska ha Oscar med nestemann, men det var heilt te sambo sa Oscar..
Syns Emilian e et veldig fint navn, men det får eg ikke sambo med på... men me må ha et navn så er lika lett på norsk som på tysk, så får se ka me blir enige om!!

Her har eg ein Oliver <3 Har egentlig alltid sagt at eg ska ha Oscar med nestemann, men det var heilt te sambo sa Oscar..
Syns Emilian e et veldig fint navn, men det får eg ikke sambo med på... men me må ha et navn så er lika lett på norsk som på tysk, så får se ka me blir enige om!!
Emilian er nydelig ja! Ett av mine favorittnavn :) Har prøvd å få med sambo på det hvis det blir gutt jeg også men han hater det.... :(

Liker Levi, Siljan, caspian, Theodor(Theo), Leo, Leon. Syns guttenavn er utrolig vanskelig . Har en Elias fra før og er veldig fornøyd med det navnet. Mannen min og meg er veldig uenig i valg av navn

Synes guttenavn er så vanskelig jeg.. men her er noen jeg liker:

Håkon
Sebastian
Birk♡ (min sønn heter det)
Bastian

Her var det en del navn mannen min sikkert kunne likt. Han har til nå foreslått Atlas og Atilla, Theodor har vi begge to :)

Hehe vi har en Leon Theoder Emanuel. Så bør vel forsåvidt like alle de navnene :P. Mannen her likte navneforslagene til mannen din hehe.

Hehe vi har en Leon Theoder Emanuel. Så bør vel forsåvidt like alle de navnene :p. Mannen her likte navneforslagene til mannen din hehe.

Hehe, de (atilla og atlas) blir nok litt for sære for min smak, men sånn er det med navn. Stor forskjell på smaken! Og jeg og mannen min har nok veeeldig forskjellig syn på hva som er fint ;) Det ordner seg vel til slutt :p

Syns det er skikkelig vanskelig med guttenavn. Liker veldig godt Jonas, men er en 6 åring i nabolaget her som heter det og så har mannen en tidligere arbeidskollega som har et barn med det navnet (han er 7). De møtes to ganger i året for å spille ps3. Så vet ikke om jeg tørr å velge det pga det. Ville dere latt det gå inn på deres avgjørelse??? Jeg ville at min første skulle hete det, men da var det mannen som vant :-)

Back
Topp