Navnevalg

Noah
Theodor
Theo
Storm
Oliver
Tobias
Elias
Liam
Benjamin
Lukas
Jonathan
Oscar
Mathias
Matheo
Leander
Casper
Antonio
Aron
Brage
Cornelius
Isak
Mio
Sander
Nathaniel

Hvis vi får gutt blir det nok mest sannsynlig Noah Alexander :)

Noah
Theodor
Theo
Storm
Oliver
Tobias
Elias
Liam
Benjamin
Lukas
Jonathan
Oscar
Mathias
Matheo
Leander
Casper
Antonio
Aron
Brage
Cornelius
Isak
Mio
Sander
Nathaniel

Hvis vi får gutt blir det nok mest sannsynlig Noah Alexander :)

Noah Alexander er jo kjempe søtt. Kommer dere til å bruke begge eller mest Noah? Her blir det nok ikke dobbelt fornavn da vi har valgt etternavn etter både mor og far :-)

Tror nok det blir å bruke bare Noah stort sett.
Sliter med å finne jente navn da. Så krysser fingrene for gutt :p

Guttenavn jeg liker er Noah, Leon, Theodor, Sebastian, Marcus.

Daniel, Oliver, Andreas, Sander, Marius, Mathias, Benjamin, Markus, Sigve, Mats, Nikolai.. Flere og, men det var disse som var mest aktuelle sist :-)

Leon
Theoder
Emanuel
Aslan
Victor
Maximillian
Optimus
apollo.

tja noen vertfall :)

Vet ikke!! :p
Jeg sliter virkelig med guttenavn.. (Jeg er som tidligere nevnt - skrååå sikker på gutt denne gangen også :) )

Guttene mine heter John William & Aron-Krizander ❤

Min gutt heter Even, ellers synes jeg Daniel, Martin og Victor er fine :)

Her ble vi enige om Lucas hvis det blir gutt :) Er et av de fineste jeg vet om. Storesøster som fikk i fjor valgte et lite vanlig navn til sin, og det er sååå nydelig..Tristan :)

Har en Wiktor fra før og elsker det navnet. Sliter veldig med navn til lillebror i magen. Syns Oskar, Kasper og Benjamin er fine, men meg og mannen er langt fra enige så vi får vente å se hva vi blir enige om.

Her ble vi enige om Lucas hvis det blir gutt :) Er et av de fineste jeg vet om. Storesøster som fikk i fjor valgte et lite vanlig navn til sin, og det er sååå nydelig..Tristan :)
Det heter sønnen min :) <3 Eneste navnet vi begge likte og klarte å bli enige om. Blir IKKE lett om det blir gutt denne gangen.. kan jo ikke akkurat ha 2 som heter Lucas :D *ler*

Det heter sønnen min :) <3 Eneste navnet vi begge likte og klarte å bli enige om. Blir IKKE lett om det blir gutt denne gangen.. kan jo ikke akkurat ha 2 som heter Lucas :D *ler*

Hehehe :) Nei, to stk Lucas blir litt forvirrende :p Skal ikke være lett med disse navnevalgene. Men jeg måtte finne noen navn jeg visste han ikke kom til like..for så å si at det sto mellom de og Lucas. Så da fikk jeg fort viljan min på både gutt og jentenavn :D

Back
Topp