Skulle liksom ikke bestemme oss før vi hadde sett henne, men vi har nok bestemt oss. Men vi venter med å avsløre det til hun er født.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal lille frøken her også hete Elsker det navnet!!!<3Vesla i magen skal hete Frida
Så fint navn!!! Vår lille skal også hete Agnes! Og jeg heter Johanne he he!
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Ja er et nydelig navn Blir oppkaldt etter 2 oldemødre
Hehe så gøy ^^
Det skal lille frøken her også hete Elsker det navnet!!!<3
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er kjempe fint<3 Det er både søtt og litt "tøft" Samboer vil gjerne ha Frida Marie, men jeg syntes Frida står sterkt aleneSå hyggelig
Da er det hvertfall to Frida babyer på maiforumet da Så stas!
Jeg ville egentlig at hun skulle hete Anna, derfor jeg har det som nick her inne.
Men samboeren var ikke helt enig.
Er veldig fornøyd med navnevalget nå
Synes Frida er skjønt
Så lenge dere er konsekvente på uttalen vil andre ta etter deres versjon jeg har vært "offer" for dette selv; jeg uttaler Oliver og Robin med engelsk vri. Det blir derfor "Råbin" og "Ålliver" i mitt hode og munn. Men familiene til disse barna har alltid sagt "Ooliver" og "Robbin" så i heretter kaller jeg disse barna etter foreldrenes uttale. Men for meg øvrig heter det Ålliver & gjengen og Råbin HoodVi venter en gutt og guttenavn er så vanskelig.
Både meg og mannen min liker navnet August men ikke helt måten det uttales her i Norge (som måneden). Det skal uttales rettfrem som i Sverige.
Hva tenker dere? Blir det for komplisert når uttalet ikke er gitt?