Navnevalg - noen som har bestemt seg?

hegavik

Blir kjent med forumet
Synes dette med navn er såå vanskelig.. Vi har så mange navn vi er uenige om, men begge har falt for Martine og Sofia/Sofie.. Andre som er usikre? Storebroren fikk nytt navn på sykehuset, hadde egentligt bestemt oss for navn, men endret det da vi skulle hjem fra føden..:) føler jeg stresser litt, hehe!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har bestemt oss, ja. :) Vurderte Sofia, men det er full fart på vei til øverst på navnetoppen så vi stod over. Veldig fornøyd med navnet vi har funnet. :)

her er det bestemt, men da vi fortsatt er usikker på om jordmor så rett på oul så venter vi til den extra ul vi har bestilt med å finne ut om gutte eller jente navnet vil bli brukt. =)
Jente: Leonah Amelie
gutt: Theodor Nathaniel

Navn har vært klart i flere mnd:-)

Nei, her blir vi ikke helt enige. Var mye lettere da vi ventet jente :) nå tror vi det kommer en gutt, men er ikke helt sikre. Men guttenavn er iallefall 100 ganger vanskeligere.

Vi sliter skikkelig med og bestemme oss for navn, men vi har jo noen på lager så da er det bare og velge og vrake når vi ser de :)

Vi er enige om 2, men har ikke bestemt oss for hvilket det blir....hadde i utgangspunktet 4 navn vi var enige om, så går rette veien...bare det siste valget som ikke er så lett...

Sent from my iPad using BV Forum

Henrik eller Isak er mine favoritter, men hva det blir aner vi ikke enda ;-)

Live eller Viktoria :)

Vi har bestemt oss for navn. I det siste har jeg tenkt på om vi skal finne et mellom navn, men er det egentlig nødvendig? Jeg bruker aldri mitt og det er bare ekstra utfylling på skjemaer osv. hehe

Her kommer lille Malin <3 <3

Ganske sikker på at lillebror heter Kasper ❤️ det har hvertfall storesøster døpt han

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vår skal hete Isak. Vi omtaler han nå som Isak. :) men mamma er litt bekymret for at det skal side seg å ikke være en Isak, så jeg sier at det ikke er skrevet i stein. :)

Vi bestemte oss for lenge siden, lillebror skal hete Sofus. Synes det passer så fint til storesøster som heter Selma.

Back
Topp