Navnevalg jente

Vi er veldig usikre på navn... jentenavn vi har vært innom er Frøya, Nora, Sunniva og Oda... Det må passe med mellomnavnet Margrethe. Svigermor heter Marit og mamma heter Grethe. Margrethe blir altså en oppkalling. Men det kan jo bli gutt også, og vi er like usikre der :p

Forslag til fine navn som passer til mellomnavnet Margrethe?

Ida margrethe
Tuva margrethe
Anne Margrethe
Ane margrethe
Ada margrethe

Adelen var nydelig : ) men å så mange andre vakre navn det er ...
Dere som har navnene klar, er dette funnet ut av i svangerskapet, eller er det noe som er fra før av..? :)

Vår lille jente skal hete Jasmina. Vi syns det er et nydelig navn, som er lett å uttale men som også klinger litt midtøsten/asia.. siden hun er litt indisk :)

Hvis dere er ute etter ett uvanlig navn så har du Noomi. Mamma heter det, alle som hører det lurer på om hu er utenlandsk. Men er tantene mine som bestemte det etter å ha møtt ei som heter det. Det er ett navn som fungerer i alle land.

Vi er veldig usikre på navn... jentenavn vi har vært innom er Frøya, Nora, Sunniva og Oda... Det må passe med mellomnavnet Margrethe. Svigermor heter Marit og mamma heter Grethe. Margrethe blir altså en oppkalling. Men det kan jo bli gutt også, og vi er like usikre der :p

Forslag til fine navn som passer til mellomnavnet Margrethe?

Må si jeg liker navnet Ilene og det passer nå til Margrethe :) synes nå jeg, men ikke sikkert du er enig:)

Selv skal vi ha oppkalling etter min oldemor og en dame langt bak i slekta til mannen. De het det samme så blir bare et navn på jenta vår:) jeg harnavnet som mellomnavn:)

Jeg liker Marlene, Adelen, Andrea, Miriam :) blir nok en av de 2 første :)

Så langt har vi to navn på lista Lotta som jeg ønsker, men min kjære stiller seg skeptisk til og Hedda som eldstemann foreslo da han fikk vite at det var en baby i magen, men vi fikk jo først vite at det er en jente i går så har ikke hatt tid til å sette oss med navn enda :) lusker for å finne navneboken nå ;)

Back
Topp