Navnevalg, Ellie vs Ella

Ellie vs Ella


  • Antall som har svart
    45
Søte navn begge to :) Ellie er litt mer uvanlig så liker det best (tror jeg, spør du i morgen er det mulig jeg ombestemmer meg :p ser problemet ditt med valget) en fordel er at de fungerer som kallenavn av hverandre da ;)
 
Jeg synes Ella er finest :)
Det er veldig mange som får navnet Ellie for tiden, men tror samtidig ikke Ella er så uvanlig heller.
 
Ella vurderte vi på datteren vår, syns det er så fint :happy:
 
Jeg synes uten tvil at Ella er finest, det er et av mine favorittnavn :)
 
Tusen takk for svar og stemmer dere:hello2:Heartbigred
Ser det er Ella som er favoritt hos flertallet frem til nå hvertfall.
Jeg føler Ellie er mer uvanlig og at Ella er ganske poppis for tiden, så tenker litt på det også.. Men så ender navnene på de andre barna mine på a så Ella klinger egentlig best med dem:dance008 skikkelig vinglepetter her….
 
Står også mellom akkurat disse to hvis vi en gang får en jente :happy: Begge er nydelige, men vi synes Ellie er litt mer edgy, mens Ella er søtere på en måte!
 
Tusen takk for svar og stemmer dere:hello2:Heartbigred
Ser det er Ella som er favoritt hos flertallet frem til nå hvertfall.
Jeg føler Ellie er mer uvanlig og at Ella er ganske poppis for tiden, så tenker litt på det også.. Men så ender navnene på de andre barna mine på a så Ella klinger egentlig best med dem:dance008 skikkelig vinglepetter her….
Ella har vært stabilt populært i årevis, men Ellie har tatt skikkelig av de siste 4-5 årene. Tipper det kommer til å øke mer de neste årene også :) Du kan jo kanskje kalle henne Ella og bruke "Ellie" som kosenavn? Da får du jo brukt begge på en måte:happy119
 
Synes begge navnene er søte, men liker Ellie best :Heartpink
 
Back
Topp