Navnetrøbbel ...

Zazigai

Forelsket i forumet
Vi har snakka endel om jentenavn, og da min bestemor og hans oldemor heter det samme, så er det egentlig det navnet vi er endt opp på.. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg er så begeistra for navnet, da jeg føler det er litt gammeldags... Jeg liker veldig godt navn som ikke alle har, og som er litt "nymoderne".. Gubben vil ikke prate om andre navn engang, han er bestemt ... Bah, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, bare måtte få det ut, vet ikke helt hva jeg skal gjøre ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️26.1.15❤️

Husk at dette er et navn jenta deres skal ha resten av livet så det er en fordel at dere begge liker det like mye :) Lag en liste med navn du liker og foreslå for han. Kansje han trenger litt flere alternativer :)

Føler her meg og mannen aldri kommer til å bli enige! De to forgje gangene ga jeg han to navn og han måtte lære seg å like de :-P noen fordeler må vi ha som har bært ungen i 9mnd ;-) men denne gangen har jeg tenkt å inkuldere han litt mer :-P

vi kommer nok aldri til å bli enige her, heller :P hehe.. Vi begge liker Nora, men tenker veldig på hvordan andre barn kan "tolke" navn i skolealder. Vil ikke at hun skal bli kalt hora, liksom :/ Så vi har ikke snakket om noe annet enda, har foreslått en del navn, men han bare rister på hodet :P

vi kommer nok aldri til å bli enige her, heller :P hehe.. Vi begge liker Nora, men tenker veldig på hvordan andre barn kan "tolke" navn i skolealder. Vil ikke at hun skal bli kalt hora, liksom :/ Så vi har ikke snakket om noe annet enda, har foreslått en del navn, men han bare rister på hodet :P
Sånn har jeg tenkt og, men Nora er jo bare søtt, er jo et fint navn, ikke et åpenlyst mobbenavn:)

<3 VinterPrinsesse <3

Alle navn kan bli til noe man kan mobbe for:) og hvis ikke det passer å lage noe ut av navnet, så finner de noe annet å mobbe for. Man trenger ikke kalle ungen for Rosa Bleie, eller Steve Kugen liksom, men ellers syntes jeg ikke man kan tenke sånn:) Nora er nydelig navn!
Jeg husker min bror ble mobbet for Christer-pister-jenteklister, og det tror jeg aldri i livet mamma hadde tenkt på som et alternativ:D

Termin 4. januar:)

Jenta mi heter nora og har aldri hatt no problem med det frem til nå. Er noe små jenter som ikke helt hat begynt å snakke ordentlig ennå som har kalt henne dora eller rora.. det er jo ett veldig vanlig navn.

Hehe, neida, skjønner hva dere mener:-) samboeren spesielt er veldig redd for det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp